جزئیات برگزاری تشییع شهید حادثه تروریستی محور خاش-تفتان در ورزنه

فرماندار شهرستان ورزنه جزئیات مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهید ستوان دوم «محمدرضا اسمعیلی» را که در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان به شهادت رسید، تشریح کرد.

سعید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیکر مطهر شهید محمدرضا اسمعیلی فردا شب- سه‌شنبه سوم مردادماه- به اصفهان منتقل و مراسم وداع عمومی بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه روستای اُشکهران شهر ورزنه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع همکاران این شهید با پیکر او روز چهارشنبه-چهارم مردادماه_ از ساعت شش تا هشت صبح در ستاد یگان تکاوری شهر ورزنه برگزار می‌شود و سپس پیکر شهید اسمعیلی از ساعت هشت صبح از مقابل ساختمان فرمانداری شهرستان ورزنه (میدان معلم)، روی دستان مردم انقلابی و ولایتمدار این دیار تا گلزار شهدای گمنام این شهرستان تشییع می‌شود.

رحیمی با اشاره به خاکسپاری پیکر شهید در زادگاه خود گفت: پیکر شهید اسمعیلی هم چنین در روستای اشکهران تشییع می‌شود و پس از اقامه نماز بر پیکر شهید، مداحی و سخنرانی مسئولان در حسینیه این روستا، در گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهید ستوان دوم محمدرضا اسمعیلی از نیروهای پلیس راه استان اصفهان بود که برای انجام خدمت به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به این استان منتقل شد و در روزهای پایانی مأموریت خود به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید گران‌قدر یک دختر چهار ساله به یادگار مانده است.

کد خبر 675596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.