برنامه‌ریزی برای ۲۵۰ پروژه و اقدام در محله‌های کم‌برخوردار شهر اصفهان

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر با بیان اینکه در سال جاری حدود ۱۸۰ پروژه جدید در محلات هدف سال گذشته و ۱۴ محله جدید برای انجام پروژه‌های محله‌محور انتخاب شده است، گفت: در مجموع ۲۵۰ پروژه و اقدام امسال برای محله‌های کم‌برخوردار شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

احمد نواب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موضوع محله‌محوری و تشکیل میز محلات در شهر اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محله‌محوری، به دستور شهردار اصفهان، میز محلات با مدیریت شخص وی در شهرداری شکل گرفت و تمام معاونان شهردار و مدیران مناطق پانزده‌گانه در آن حضور دارند تا بتوانیم با ارتقای محلات نصف‌جهان، زمینه زندگی بهتر شهروندان را فراهم کنیم.

وی افزود: طرح‌ها و پروژه‌های محله‌محوری در چهار محور اقتصادی، مباحث زیست‌محیطی، مباحث فرهنگی و توسعه عمرانی برنامه‌ریزی شده است.

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر تصریح کرد: سال گذشته حدود ۲۷۰ پروژه و اقدام در ۳۰ محله منتخب از محله‌های کم‌برخوردار شهر اصفهان به خوبی پیش رفت و شاهد بودیم که بسیاری از پروژه‌ها به مرحله انجام رسید و بعضی از این پروژه‌ها به سال جاری موکول شد که بیشتر آن‌ها طی سه ماهه نخست ۱۴۰۲ تکمیل شد.

وی ادامه داد: بعضی پروژه‌ها به دلیل وجود موانع فرا سازمانی و لزوم همکاری سایر دستگاه‌ها به تأخیر افتاد که امیدواریم بتوانیم تمام پروژه‌ها را طبق برنامه‌ریزی انجام شده، محقق کنیم.

نواب با بیان اینکه در سال جاری حدود ۱۸۰ پروژه جدید در محلات هدف سال گذشته و ۱۴ محله جدید برای انجام پروژه‌های محله‌محور انتخاب شده است، افزود: در مجموع ۲۵۰ پروژه و اقدام امسال برای محله‌های کم‌برخوردار شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: امسال حرکت‌ها جلوتر بود و بخشی از پروژه‌ها که نیاز به طراحی و زمینه‌سازی داشت، در حال انجام است که امیدواریم با حمایت شورای اسلامی شهر و هدایت، نظارت و پیگیری شهردار اصفهان، امسال بیشتر پروژه‌ها تا سه ماهه سوم ۱۴۰۲ محقق شود.

مشاور شهردار اصفهان در امور محلات شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای سایر محله‌های کم‌برخوردار نصف‌جهان در حال انجام است تا عملیات اجرایی آن‌ها از ابتدای سال آینده آغاز شود.

کد خبر 675292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.