اعزام زائران عتبات در محرم از ۱۰ ایستگاه‌ پروازی

سفر هوایی عتبات در دور جدید اعزام‌ها از ۱۰ ایستگاه پروازی صورت می‌گیرد که در این باره سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ایستگاه پروازی کرج (فرودگاه بین‌المللی پیام) در روزهای اخیر به جمع ایستگاه‌های پروازی عتبات پیوسته است.

به گزارش ایمنا، ثبت‌نام سفرهوایی عتبات در مرداد هم‌زمان با ماه محرم از روزهای گذشته آغاز و ظرفیت سفرهای هوایی در دهه اول محرم به سرعت تکمیل شد.

زائران از ۱۰ ایستگاه پروازی به عتبات می‌روند

با توجه به ایجاد ظرفیت‌های جدید، برای سفر هوایی عتبات، ایستگاه‌های پروازی هم که مدتی برای سفرهای زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت نداشتند، برنامه پروازی خود را از سر گرفتند.

هم‌اکنون سفرهای هوایی عتبات از ۱۰ ایستگاه پروازی برای محرم پیش‌بینی شده است.

حمیدرضا محمدی، سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت می‌گوید: در دور جدید اعزام‌ها، سفرهای هوایی عتبات زیر نظر سازمان حج و زیارت از تهران، کرمان، مازندران، مشهد، یزد، اصفهان، ساری، رشت، تبریز و کرج در نظر گرفته شده است.

پیوستن فرودگاه پیام به جمع ایستگاه‌های پروازی عتبات

وی با بیان اینکه ایستگاه پروازی کرج (فرودگاه بین‌المللی پیام) در روزهای اخیر به جمع ایستگاه‌های پروازی عتبات پیوسته است، می‌افزاید: ایستگاه پروازی تبریز نیز در حال برنامه‌ریزی برای ازسرگیری سفر عتبات در مرداد است که برنامه پروازی این فرودگاه به‌زودی نهایی می‌شود.

در هفته‌های گذشته به دلیل گرانی بلیت پرواز و همکاری نکردن برخی شرکت‌های هواپیمایی، سفر هوایی عتبات با مشکلاتی همراه بود. حتی ثبت‌نام سفر هوایی عتبات در دهه اول محرم در روزهای اخیر آغاز شد و بسیاری از مشتاقان به دلیل دیر باز شدن ظرفیت سفرهای هوایی، در کاروان‌های غیرمجاز ثبت‌نام کردند و برخی دیگر هم سفر انفرادی به عتبات را برگزیدند.

منبع: فارس

کد خبر 675195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.