میدان شهید مانیان با ۴ میلیارد ریال اعتبار نورپردازی می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات نورپردازی میدان شهید مانیان در خیابان بهشت با هدف زیباسازی نمای شهری و استفاده بصری شهروندان از فضای شهری، با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه نورپردازی، تعریف‌کننده هویت و سیمای شبانه شهر است و نبود نور و وجود تاریکی موجب عوارضی همچون افزایش حوادث، تصادفات و کاهش امنیت اجتماعی می‌شود.

وی افزود: ارتقای کیفیت فضاهای شهری و زیباسازی شهر به یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده است که در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات نورپردازی میدان شهید مانیان در خیابان بهشت با هدف زیباسازی نمای شهری و استفاده بصری شهروندان از فضای شهری، با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی افزایش روشنایی معابر، زیباسازی بصری خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری دانست و افزود: ایجاد جلوه‌های ویژه با نور، تفاوت چشم‌انداز در روز و شب، زنده نگه‌داشتن فضاهای شهری از موضوعات مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: با توجه به ملاحظات زیست‌محیطی، طراحی پروژه به گونه‌ای است که میزان نور، نوع لامپ‌ها و چراغ‌های انتخابی هیچ آسیبی به سلامت محیط زیست وارد نمی‌کند.

کد خبر 675141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.