آتش‌نشانی شهرداری کرج نیازمند نیروی انسانی است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با کمبود نیرو مواجه هستیم و منتظریم مجوز از سازمان امور استخدام کشوری ابلاغ شود تا فرآیند آزمون‌های استخدامی را آغاز کنیم.

محمد یساولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آتش‌سوزی برج پارسه کرج اظهار کرد: همکاران ما با حضور به‌موقع در صحنه آتش‌سوزی توانستند ۷۰ نفر از شهروندان که درگیر حریق شده بودند را نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه فوتی نداشتیم، افزود: به واسطه شدت دودزدگی چند نفر دچار مسمومیت شدند که به صورت سرپایی مداوا و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که سلامتی خود را به دست آورد و ترخیص شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به تجهیزات سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: دو دستگاه نردبان بالابر ۵۵ متری و ۳۲ متری داریم و در حال حاضر مدیریت شهری کرج پیگیر است تا تجهیزات را تکمیل کند؛ امکاناتی که پیش‌بینی شده کامل‌تر بوده و بخشی از این تجهیزات وارداتی است.

یساولی با اشاره به افرادی که در صحنه‌های آتش‌سوزی جان خود را به خطر می‌اندازند، گفت: مردمی که در صحنه حاضر می‌شوند با دخالت در کارها تمرکز همکاران را از بین می‌برند، توصیه می‌شود افراد محل را ترک کنند و مانع کار نشوند.

وی با بیان اینکه در کشور و کرج با کمبود نیرو مواجه هستیم، افزود: منتظر هستیم مجوز استخدام از سازمان امور استخدام کشوری ابلاغ شود تا فرآیند آزمون‌های استخدامی را برگزار کنیم.

کد خبر 675026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.