ثبت بیش از ۱۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته گذشته حدود ۱۰ هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شد که بیشتر پیام‌ها در قالب مشاوره بود که متناسب با موارد مطرح شده، لازم به شهروندان مشورت داده شده است.

وی افزود: هفته گذشته بیشتر تماس‌ها مربوط به آبیاری فضای سبز شهر بود که ضمن قدردانی از دقت شهروندان نسبت به وضعیت محیط پیرامون خود، باید اعلام کنم که آبیاری فضاهای سبز شهری توسط مناطق پانزده‌گانه شهرداری و بر اساس جدول زمانی و برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات، فروریزش زمین بود، در منطقه ۱۲ مقابل ورزشگاه شهدای عاشق‌آباد، اردیبهشت‌ماه امسال فروریزش زمین اتفاق افتاد، لذا از حدود یک‌ونیم‌ماه پیش تماس‌های بسیاری از سوی شهروندان با ۱۳۷ داشتیم که محل پیگیری، ترمیم و آسفالت شد اما با توجه به اینکه در این محل یک قنات قدیمی، پُر شده است، با توجه به عبور تأسیسات آب و فاضلاب، موجب فروریزش مکرر می‌شود که چندین بار رفع خطر اولیه انجام شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری منطقه ۱۲ این مشکل هرچه سریع‌تر رفع و نگرانی شهروندان منطقه برطرف شود.

قاسمی گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و موضوعات خود را در حوزه وظایف شهرداری مطرح کنند تا مورد رسیدگی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

کد خبر 675024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.