دشمن برای تبلیغ علیه اسلام در تلاش است

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن تمام توان خود را برای تبلیغ سوء علیه اسلام و بی‌تأثیر کردن حرکت حسینی به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا اسلامی تبار در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را برای تبلیغ سؤ علیه اسلام و بی تأثیر کردن حرکت حسینی به کار گرفته است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمنان با تبلیغات گسترده علیه انقلاب اسلامی و ایجاد شبهات تلاش می‌کنند تا مجالس عزای امام حسین (ع) اندک شوری بدون شعور باشد.

وی افزود: دشمن تمام توان خود را در جهت تبلیغ سؤ برای جلوگیری از حرکت اسلام به کار گرفته است و ملت ایران محبت اهل بیت (ع) را در دل داشت و زمانی به اقتدار رسید که پرچم آقا امام حسین (ع) را علم کرد.

وی اضافه کرد: ما در عمل پیرو آن حضرت شدیم و با دست خالی برای دفاع از دین و وطن در مقابل دشمن مسلح قیام و استقامت کردیم و در نهایت به استقلال و عزت و پیروزی رسیدیم.

اسلامی تبار گفت: امروز نقشه دشمن در این است که مجالس عزاداری امام حسین (ع) شوری بدون شعور و بی‌تأثیر باشد تا ذلت را برای ما رقم بزند و خود سلطه‌گری کند.

امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله، ملت ایران بدون هیچ گونه ترسی مقابل دشمن ایستاد و برای عزت و استقلال وطن با جان و مال خود هزینه پرداخت.

وی افزود: امروز نیز ما ناجوانمردانه با جنگ تحمیلی دشمن رو به رو هستیم که با تأسی از عاشورا و خمیر مایه امام حسینی و مکتب توحیدی پیروز می‌شویم.

اسلامی تبار گفت: اگر مقداری ایمان و معنویت خود را تقویت کنیم در اوضاع فعلی نیز تنها بازدارنده از پیروزی شیطان، ایمان است و درسی که از مکتب امام حسین (ع) فرا گرفته‌ایم در این مسیر تأثیرگذار است.

وی تاکید کرد: امروز کشور ما درگیر جنگ اقتصادی است و مردم تحت فشار تحریم دشمن قرار گرفته ولی بدانید دشمن با فروپاشی اقتدارش در حال نابودی است و قدرت ایران رو به فزونی است.
اسلامی تبار گفت: آمریکا از ایران نفت کشی سرقت کرده که هیچ کدام از شرکت‌ها جرأت تخلیه آن را ندارند این قدرت جمهوری اسلامی در جهان است؛ امروز دولت در حال تقویت زیر بناها و روابط با دیگر کشورها است که برای دشمن بسیار گران تمام می‌شود و با سوزاندن قرآن و ترویج بد حجابی در حال آخرین دست و پا زدن‌های خود است.

کد خبر 674835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.