واکنش منچستری‌ها به تمدید قرارداد رشفورد

ستاره انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد قرارداد خود را تمدید کرد تا همچنان مهره اصلی تیم تن هاگ باقی بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، وین رونی اسطوره باشگاه منچستر یونایتد از تمدید شیاطین سرخ با رشفورد ستاره فرانسوی فوتبال اروپا بسیار خوشحال است.

وین رونی اسطوره باشگاه منچستر یونایتد و سرمربی دربی کانتی در اولین نشست خبری این فصل راجع به تمدید قرارداد رشفورد با یونایتد اینگونه احساس خود را نشان داد: مارکوس رشفورد بازیکن بسیار بزرگی برای یونایتد است. من او را به چشم بازیکنی در سطح امباپه و هالند می‌بینم. او اگر بتواند با یونایتد به جام‌های مختلف برسد می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال شود.

رشفورد ستاره انگلیسی شیاطین سرخ موفق به تمدید با باشگاه انگلیسی تا سال ۲۰۲۸ شد. هواداران یونایتد او را به عنوان مهره اصلی تیم خود می‌بینند و امید اصلی هواداران منچستر برای گلزنی، مارکوس رشفورد است.

ستاره انگلیسی شیاطین سرخ پس از تمدید با یونایتد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از وقتی هفت ساله بودم در تیم کودکان یونایتد بازی می‌کردم و حالا دارم در تیم اصلی بازی می‌کنم. از همان روز اولی که به یونایتد آمدم اشتیاق فراوانی داشتم و می‌خواستم تا به یکی از بهترین بازیکنان این باشگاه تبدیل شوم. من در اینجا تجربیات زیادی کسب کردم و جام‌های مختلفی برنده شدم. با این حال بسیار مصمم هستم تا کار خودم را در اینجا ادامه دهم و جام‌های بیشتری با این باشگاه تاریخی به دست بیاورم.

جان مورتو، مدیر ورزشی باشگاه منچستر یونایتد در مورد تمدید رشفورد گفت: او استعداد بسیار درخشانی دارد و تمام ویژگی‌هایی که از یک بازیکن در یونایتد انتظار داریم را در او می‌بینیم. او می‌تواند در سال آینده گل‌های بیشتری برای باشگاه ما بزند و جام‌های زیادی برای ما به ارمغان بیاورد. تن هاگ از او بسیار راضی بوده و او را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان می‌شناسد و برای سرمربی تیم حضور این بازیکن در اولدترافورد بسیار مهم بود.

کد خبر 674540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.