لایحه «پیشگیری از افزایش قیمت‌های ارزش منطقه‌ای» هزینه‌های عوارضی شهروندان را کاهش می‌دهد

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری و ارسال برای تأیید نهایی به هیئت تطبیق، بار سنگینی از هزینه‌های عوارضی و مبالغ در راستای نقل و انتقالات املاک از دوش مردم برداشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی بهرام امروز_ شنبه_بیست‌وچهارم‌تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، مجموعه مدیریت شهری و کلیه دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی برگزارکننده مراسم‌های عید غدیر خم تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: لایحه ارسالی شهرداری مبنی بر پیشگیری از افزایش قیمت‌های ارزش منطقه‌ای توسط سازمان مالیاتی که برای جلوگیری و فشار مضاعف به شهروندان توسط شورای اسلامی شهر تصویب و برای تأیید نهایی به هیئت تطبیق ارسال شده است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به لایحه ارسالی شهرداری، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به عنوان نماینده مردم و در راستای نام‌گذاری مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم برای سال ۱۴۰۲ با تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری و ارسال برای تأیید نهایی به هیئت تطبیق بار سنگینی از هزینه‌های عوارضی و مبالغ در راستای نقل و انتقالات املاک از دوش مردم برداشتند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم مردم آذربایجان احیای دریاچه ارومیه است، اضافه کرد: دریاچه ارومیه در حال خشک شدن بوده اگر قرار است کاری در راستای احیا انجام شود به قید فوریت رخ دهد، چرا که با توجه به تشکیل سنگ نمک‌های عظیم در بستر دریاچه، مشکلات و خطرهای جدی اکوسیستمی برای دریاچه ارومیه ایجاد خواهد کرد.

بهرام تصریح کرد: مشکلات شهروندان در میدان تره‌بار شهرداری ارومیه باید با نگاهی همه‌جانبه و مشورتی و در چهارچوب قانون و طبق دستورات دادستانی برای رفع نارضایتی شهروندان ایجاد نشود.

وی با اشاره به جایگاه والیبال در شهر ارومیه، گفت: والیبال هویت شهر ارومیه است و تمام تلاش اعضای شورای شهر ارومیه در راستای احیای جایگاه اصلی والیبال است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: والیبال تنها سرگرمی تمام طیف‌های آذربایجان بوده و تمام اعضا و مجموعه مدیریت شهری به جد پیگیر تیم‌داری در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ با طی کردن مراحل قانونی هستند.

وی ادامه داد: بنده از بدو ورود به شورای شهر پیگیر تیم‌داری و حضور والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر بوده و هستم و شایعات منتشرشده در خصوص حمایت نکردن اینجانب از تیم‌داری نادرست بوده و پیگیری‌های لازم در چهارچوب قانون برای تیم‌داری و کسب نتایج انجام خواهد شد.

کد خبر 673621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.