سقوط تنه درخت، جوان آستارایی را به کام مرگ کشاند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا گفت: سقوط تنه درخت، در انتهای آبشار زمرد شهر حویق تالش، مرد جوان آستارایی را به کام مرگ کشاند.

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سقوط تنه درخت بر روی یک مرد جوان اهل آستارا، در انتهای آبشار زمرد شهر حویق تالش ساعت ۱۱:۴۰ صبح امروز_ شنبه بیست‌وچهارم_ به اورژانس اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران اورژانس با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در آبشار زمرد حویق اعزام و به مصدوم امدادرسانی کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: در این حادثه یک مرد ۲۰ ساله ساکن آستارا برای تفریح و شنا به آبشار زمرد حویق رفته و زیر درختی در حال استراحت بود، که سقوط تنه درخت بر روی این مرد جوان باعث مصدومیت شدید او از ناحیه سر، دست، بینی و دهان شد.

وی تصریح کرد: فرد مصدوم به دلیل شکستگی شدید از ناحیه جمجمه پیش از رسیدن مأموران اورژانس در دم جان باخت.

احمدی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: هنگام حضور در طبیعت، مناطق جنگلی و آبشارهای گیلان موقعیت جغرافیایی منطقه را با دقت مورد بررسی قرار دهند و جوانب احتیاط را کاملاً رعایت کنند.


به گزارش ایمنا، آبشار زمرد شهر حویق تالش یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعی گردشگری در گیلان است. این آبشار در ۳۰ کیلومتری شهر مرزی آستارا و در دل کوه‌های تالش قرار دارد.

کد خبر 673610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر عباس بهارلو IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    2 1
    پسر داییم رفت 🖤🖤
  • یادگاری IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    5 1
    این پسرشریک مغازه ی بابام بود خدا رحمتش کنه