صفحه‌ شخصی‌ در فضای مجازی نداشتم / از حق ذوب‌آهن دفاع می‌کنم اما نه با داد و بیداد!

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: طی چند روز اخیر یک صفحه در فضای مجازی منتسب به من حاشیه‌ساز شده است اما به هواداران ذوب‌آهن می‌گویم من هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام نداشتم و این صفحه به‌تازگی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه تغییرات گسترده تیم فوتبال ذوب‌آهن طی هفته‌های اخیر برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، روز پنجشنبه، بیست‌ودوم تیرماه بود که محمدعلی احمدی، مدافع سال‌های نه‌چندان دور هر دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان، طی حکمی از سوی علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان مدیر تیم فوتبال سبزپوشان اصفهانی انتخاب و جایگزین مرتضی هوشنگی شد.

محمدعلی احمدی در شرایطی مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن شد که مدت‌های زیادی بود پس از کنار گذاشتن فوتبال آن‌هم زودتر از زمان عادی و آویختن کفش‌هایش، بیشتر در نقش یک کارشناس ظاهر می‌شد اما پس از یکی دو تجربه مربیگری و مدیریتی در باشگاه سپاهان، به فوتبال حرفه‌ای برگشت و از فصل آینده به‌عنوان مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن روی نیمکت گاندوها خواهد نشست.

به‌دنبال این انتصاب، محمدعلی احمدی، مدیر جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای نخستین‌بار پس از بازگشت به فوتبالبا خبرنگار ایمنا به گفت‌وگو پرداخت که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

بعد از خداحافظی از فوتبال، به تحصیل ادامه دادم

بعد از اینکه فوتبال را زود کنار گذاشتم به‌دنبال تحصیل بودم و خوشبختانه توانستم دکترای مدیریت ورزشی بگیرم‌. در کنار آن نیز برای دریافت مدارک مربی‌گری در کلاس‌ها شرکت کردم و به‌واسطه اینکه سابقه بازی در هر دو تیم اصفهان (ذوب‌آهن و سپاهان) را داشتم و با توجه به تغییر و تحولات باشگاه ذوب‌آهن، از من برای پست مدیر تیم فوتبال دعوت به‌عمل آوردند و من هم در شرایطی که با هیچ باشگاه یا مجموعه دیگری قرارداد نداشتم، آن را پذیرفتم.

فضا را برای آغاز دوران جدید در فوتبال مهیا دیدم

روز پنجشنبه نیز یک جلسه با علی احسانی و محمد ربیعی برگزار کردیم که خروجی‌های خوبی داشت؛ در نهایت از آنجا که فضا را برای فعالیت دوباره در سطح نخست فوتبال حرفه‌ای مهیا دیدم و اینکه شاید من‌هم بتوانم در حیطه وظایف خودم به باشگاه ذوب‌آهن کمک کنم این مسئولیت را برعهده گرفتم. من از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۱ از آکادمی تا رده بزرگسالان در ذوب‌آهن بازی کردم و روزهای خوبی با این باشگاه داشتم.

مدیرعامل ذوب‌آهن شخصاً با من تماس گرفت

به فضای ذوب‌آهن آشنا هستم و امیدوارم در ادامه بتوانیم سال خوبی را با این تیم ریشه‌دار داشته باشیم. دو هفته قبل علی احسانی، مدیرعامل ذوب‌آهن شخصاً با من تماس گرفت اما من اصفهان نبودم و پس از آن که به اصفهان بازگشتم صحبت‌هایی با یکدیگر انجام دادیم و در نهایت روز پنجشنبه جلسه نهایی را برگزار کردیم؛ همچنین پس از آن به‌مدت دو ساعت با محمد ربیعی صحبت‌هایی انجام دادیم تا مسائل مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

از هواداران اصیل ذوب‌آهن خواهشمندم حمایتمان کنند

من روزهای خوبی با ذوب‌آهن و هواداران این تیم داشته‌ام، حدود ۱۰ سال از عمر فوتبالی‌ام را در این تیم گذراندم، افتخارات خوبی کسب و حضور در فینال لی گ‌قهرمانان آسیا را نیز با ذوب‌آهن تجربه کردم. دوست داشتم به ذوب‌آهن بیایم و به این تیم کمک کنم؛ انشاالله بتوانم در سمت جدید باز هم به باشگاه ذوب‌آهن و هواداران بااصالت این تیم کمک کنم تا به روزهای اوج برگردیم. همچنین توقع داریم هواداران ذوب‌آهن در فصل آینده به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. از همین‌جا این خواهش را از آنان دارم، چرا که هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند.

باید ذوب‌آهنی بسازیم تا همه طرفداران با ما آشتی کنند

طی سال‌های اخیر مدیران قبلی باشگاه ذوب‌آهن نتوانسته بودند باشگاه و تیم را به جایگاهی که شایسته است برسانند و شرایط را اداره کنند؛ اما فکر می‌کنم با توجه به حضور علیرضا احسانی و ثباتی که در مدیریت باشگاه حاکم است همچنین روندی که در حال حاضر با ایده‌ها و تفکرات جدید کادر فنی پیش می‌رود دوباره هواداران ذوب‌آهن با این تیم آشتی کنند و یاد ذوب‌آهنِ اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ را زنده کنیم.

نمی‌خواهم مانند برخی‌ها با داد و بیداد از حق تیم خودم دفاع کنم

فعالیت در لیگ برتر به‌عنوان مدیر تیم سخت است و من تمام تلاش خود را می‌کنم. سال‌ها در فوتبال ایران بازی کرده‌ام و به همه‌چیز واقف هستم‌. شرایط تیم خودمان و سایر باشگاه‌ها را درک می‌کنم، نمی‌خواهم با شلوغ‌کاری و داد و بیداد مانند برخی سرپرست‌ها و مدیر تیم‌ها به‌دنبال احقاق حق تیم خودم باشم اما سعی می‌کنم، نگذارم حقی از ذوب‌آهن ضایع شود.

با تمام وجود برای دفاع از حق ذوب‌آهن تلاش می‌کنم

در سال‌های گذشته به‌سهو یا به‌عمد مواردی در بحث داوری علیه ذوب‌آهن وجود داشت اما با توجه به برنامه‌ای که مدیریت باشگاه برای فصل جدید در نظر گرفته و محمد ربیعی نیز با شعار رویش‌باورها به‌دنبال تغییرات است، من هم تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم تا در حیطه کاری‌ام به بهترین شکل ممکن رفتار کنم و مانع این شوم که اتفاقات منفی علیه ذوب‌آهن رقم بخورد و امیدوارم بتوانم از عهده این‌کار بر آیم.

کادر فنی و بازیکنان جدید برای هماهنگی به زمان نیاز دارند

تغییرات عمده‌ای در کادر فنی اتفاق افتاده است و بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شده‌اند، از همین‌رو نیاز به زمان داریم. اوایل فصل جدید لیگ برتر ممکن است کادر فنی و بازیکنان هماهنگی کامل را نداشته باشند. چرا که همیشه برای تغییرات باید تاوان داد و من فکر می‌کنم اتفاقاتی که در بدنه کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن رقم خورده است در طول فصل به پیشرفت ذوب‌آهن کمک کند و به آن تیمی تبدیل شود که در زمان بازیگری خود من، برای همه حریفان دردسرساز بود. تمام اعضای تیم هم‌قسم شده‌اند تا در بخش مربوط به خودشان به نحو احسن فعالیت کنند و انرژی بگذارند تا بتوانیم این شرایط خوبی را برای ذوب‌آهن به‌وجود بیاوریم.

علاقه‌مند بودم محیط متفاوتی از فوتبال را تجربه کنم

با توجه به درسی که در دانشگاه خوانده‌ام، علاقه‌مند بودم که در بخش مدیریت فوتبال فعالیت کنم و آن را بیشتر از مربیگری دوست دارم؛ سال گذشته نیز در مقطعی سرپرست تیم فوتبال سپاهان‌ب بودم و با کار مدیریتی مشکلی ندارم. دوست دارم این محیط را نیز امتحان کنم و همین‌جا از مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به‌خاطر اعتمادشان تشکر می‌کنم‌. انشاالله بتوانم به‌سود ذوب‌آهن تلاش کنم و روزبه‌روز پیشرفت کنیم.

احتمالاً فقط دو بازیکن ایرانی و یک بازیکن خارجی بخریم

اکثر بازیکنان مورد نیاز محمد ربیعی جذب شده‌اند و احتمال دارد دو بازیکن دیگر با نظر مستقیم سرمربی ذوب‌آهن با مدیریت باشگاه مذاکره کنند و به‌خدمت گرفته شوند. ممکن است یک بازیکن خارجی هم به جمع ما اضافه شود که آن نیز طبق خواسته سرمربی تیم خواهد بود تا بر اساس نیاز، بازیکن خارجی مورد نیاز در پست مشخص، به تیم اضافه شود. اما تا این لحظه بیشتر فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی ذوب‌آهن صورت گرفته است.

محمد ربیعی برای جذب بازیکن خارجی عجله‌ای ندارد

با توجه به وسواسی که محمد ربیعی و کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن برای جذب بازیکن خارجی باکیفیت دارند، نمی‌خواهند عجله کنند و از همین‌رو احتمالاً فقط یک بازیکن خارجی به‌خدمت بگیریم و در روزهای آتی این اتفاق خواهد افتاد.

در اراک با آلومینیوم و در تهران با ۳ تیم دیگر بازی تدارکاتی خواهیم داشت

روز گذشته به اراک سفر کردیم تا امروز یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) با آلومینیوم داشته باشیم، پس از آن عازم تهران خواهیم شد تا اردوی یک‌هفته‌ای را در پایتخت برگزار کنیم و به‌احتمال فراوان چند بازی تدارکاتی با تیم‌های فولاد خوزستان، مس کرمان و شمس‌آذر قزوین انجام خواهیم داد و با پایان آخرین اردوی پیش‌فصل، روز دوم مردادماه به اصفهان بازخواهیم گشت.

هیچ صفحه شخصی در اینستاگرام نداشتم

شنیدم که برخی هواداران ذوب‌آهن در صفحه شخصی اینستاگرامی منتسب به‌من کامنت‌هایی گذاشته‌اند و درخواست کردند که قلب‌های زرد که در آن صفحه وجود دارد را بردارم و به قلب سبز تغییر دهم. اما لازم است از همین‌جا به هواداران ذوب‌آهن بگویم که من صفحه شخصی در اینستاگرام نداشتم و یک صفحه قدیمی که خودم هم نمی‌دانم از آن من بوده است یا نه، طی این چند روز تبدیل به حاشیه شده است.

در این چند روز صدها تماس داشتم که قلب زرد را از صفحه خود بردار!

متأسفانه یا خوشبختانه من صفحه‌ای در فضای مجازی ندارم و اگر هم چیزی وجود دارد اصلاً از آن من نیست. این ماجرا که هنوز نیامده برای من حاشیه ایجاد کرده است، موجب شده استده‌ها تماس طی این چند روز داشته باشم که چرا قلب سبز را جایگزین قلب زرد نکردی! آخرین فعالیت من در اینستاگرام به ۵ یا ۶ سال قبل برمی‌گردد و اگر هم آخرین صفحه‌ای از من در این فضا وجود داشته باشد، دیگر رمز و مشخصات آن را ندارم تا وارد صفحه‌ام شوم و تغییراتی در آن ایجاد کنم.

کد خبر 673390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.