سرلشکر موسوی:‌ لحظه‌ای در صیانت از خاک مقدس ایران غفلت نخواهیم کرد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در جمع فرماندهان و معاونان عملیات و اطلاعات ارتش با تأکید بر ضرورت هوشیاری و حساسیت هر چه بیشتر نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی در حفظ تمامیت ارضی، اظهار کرد: لحظه‌ای در صیانت از مرزها و منافع جمهوری اسلامی که از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین بخش، خاک مقدس ایران است، غفلت نخواهیم کرد و با تمام توان حافظ تمامیت ارضی کشور خواهیم بود.

وی افزود: قبلاً هم گفته‌ایم برای ذره ذره خاک کشورمان و به هر آنچه که هر از گاهی در مورد متعلقات جمهوری اسلامی مطرح می‌شود، به شدت حساس هستیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون موجب سربلندی ایران عزیز شده، اقتدار نشأت گرفته از عزم ملی و آمادگی نیروهای مسلح برای حفظ منافع نظام بوده و مأموریت حفظ استقلال و دفاع مقتدرانه از تمامیت ارضی را بر اساس قانون اساسی، اراده ملت و فرماندهی حکیمانه و دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا با تمام توان ادامه خواهیم داد.

کد خبر 673289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.