پیگیر رفع مشکلات در حوزه قضائی شهرستان کوهرنگ هستیم

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری گفت: رسالت ما بر مبنای تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری شایسته به مردم است؛ لذا از همکارانمان در دادگستری کوهرنگ می‌خواهیم با توجه به بافت عشیره‌ای و سنتی منطقه نسبت به رسیدگی سریع به پرونده‌ها و اجرای دقیق احکام صادره اهتمام ورزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رزم امروز _ چهارشنبه بیست‌ویکم تیرماه _ در بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان کوهرنگ ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان اداری و قضائی دادگستری کوهرنگ، اظهار کرد: تلاش‌ها و زحمات خالصانه کارکنان خدوم دستگاه قضا خدمتی ارزشمند و الهی است که موجب خشنودی خدا و رضایتمندی مردم خواهد شد.

وی افزود: آنچه که می‌تواند آرامش، آسایش و نظم را در جامعه برقرار کند، اشاعه عدالت‌گستری و صیانت از حقوق عامه است و فعالیت کارکنان دادگستری نیز در راستای تحقق همین امر است.

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به کمبودها و مشکلات حوزه قضائی شهرستان کوهرنگ، خاطرنشان کرد: پیگیر رفع مشکلات در حوزه قضائی شهرستان کوهرنگ هستیم و اتفاق نظر داریم که مردم غیور و ولایتمدار شهرستان کوهرنگ شایسته بهترین خدمات هستند.

رزم تأکید کرد: با وجود محرومیت‌ها و کمبود امکانات در این شهرستان، دستگاه قضائی استان با همه توان برای رفع مطالبت شهروندان تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: رسالت ما بر مبنای تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری شایسته به مردم است؛ لذا از همکارانمان در دادگستری کوهرنگ می‌خواهیم با توجه به بافت عشیره‌ای و سنتی منطقه نسبت رسیدگی سریع به پرونده‌ها و اجرای دقیق احکام صادره اهتمام ورزند.

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: صیانت از انفال وظیفه‌ای همگانی است و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر این مهم، نهادها وسازمان‌های متولی باید در تثبیت مالکیت ملی و حفظ منابع طبیعی گام‌های مؤثری بردارند.

کد خبر 672984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.