ویژگی‌های قابل‌توجه برنامه تردز چیست؟

کاربران مختلف از جمله رسانه‌ها، خبرنگاران و دیگر افراد می‌توانند در شرایط مختلف، فقط با نوشتن یک متن کوتاه، اخبار مختلف و مهم را به گوش مردم جهان برسانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تردز (Threads) یک شبکه اجتماعی جدید وابسته به اینستاگرام است که به منظور اشتراک‌گذاری محتوای متنی ایجاد شده است. این شبکه اجتماعی متا در عرض ۲۴ ساعت بیش از ۳۰ میلیون عضو گرفت بنابراین به عنوان یک رقیب جدید برای توئیتر در نظر گرفته می‌شود. کاربران می‌توانند متن دلخواه خود را همراه با عکس، ویدئو و گیف با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند و حساب کاربری افرادی که در اینستاگرام فالو می‌گردید یا پیج‌های جدیدی که محتوای جالبی دارند را به لیست دنبال کننده‌های خود اضافه کنید.

متا که شرکت مالک اینستاگرام است پیش از این اعلام کرده بود که در حال اجرای یک پلتفرم جذاب دیگر است که قرار است با توئیتر به رقابت بپردازد. این شبکه اجتماعی جدید که اینستاگرام تردز (Instagram Threads) نام گرفته است، امکانات و ویژگی‌هایی را ارائه کرده است که جایگزین قطعی توئیتر باشد. برنامه تردز بر متن تمرکز دارد، اما کاربران آن می‌توانند عکس و ویدئو نیز به اشتراک بگذارند.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه تردز این است که کاربران مختلف از جمله رسانه‌ها، خبرنگاران و دیگر افراد می‌توانند در شرایط مختلف، فقط با نوشتن یک متن کوتاه، اخبار مختلف و مهم را به گوش مردم جهان برسانند. همچنین، کاربران بر افرادی که می‌توانند پست‌های شما را مشاهده کنند، کنترل کامل دارند.

برنامه تردز مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی قابلیت لایک کردن، کامنت گذاشتن و چت کردن را ارائه می‌دهد، بنابراین کاربران می‌توانند پست‌ها را لایک کنند، کامنت بگذارند یا آن‌ها را بازنشر کنند. همچنین، امکان محدود کردن کاربرانی که می‌توانند به پست‌های شما پاسخ دهند نیز در این برنامه وجود دارد.

دیگر ویژگی برنامه تردز امکان به‌روزرسانی‌های استاتوس است که می‌توان آن را با گروهی از دوست‌های انتخاب شده به اشتراک گذاشت. کاربران می‌توانند از بین لیست استاتوس‌های از پیش مشخص شده، استاتوس مورد نظر خود را انتخاب کنند یا استاتوس مخصوص به خود را ایجاد کنند.

لازم نیست کاربران در برنامه تردز اکانت جدید بسازند، آن‌ها می‌توانند از همان اکانت اینستاگرام خود استفاده کنند. پست‌های برنامه تردز می‌تواند حاوی حداکثر ۵۰۰ کاراکتر باشد و شامل لینک‌ها، عکس‌ها و ویدئوها تا پنج دقیقه باشد. حفظ حریم خصوصی و مسائل امنیتی کاربران در برنامه تردز مانند همه شبکه‌های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است. افراد می‌توانند اینستاگرام تردز را بر اندروید و iOS دانلود کنند و آن را روی گوشی خود نصب کنند.

https://about.fb.com/news/2023/07/introducing-threads-new-app-text-sharing/

https://decrypt.co/147836/instagram-minus-pics-musk-zuckerberg-trade-taunts-twitter-threat-threads-100-million-users/

https://techcrunch.com/2023/07/06/threads-delete-profile-instagram-meta/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAKdr_uoYbibCLdPBNtHyv4iledF5S3_8dfGRrOogYsYXYAPoqyPG-Y53FsTjcW25lBxWXx2tpFxiY1dYqwmhwZJTZj0EU43jreS_dUiIiinWpEcbDasS-CGdn0qGyn5V-KpJAPpdp4gNwQIfLYqC6vCSDSexlqjugSCvaGpBfQQY

https://www.reuters.com/technology/meta-planning-bring-its-branded-content-tools-threads-axios-2023-07-11/

کد خبر 672918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.