آغاز عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی + فیلم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از آغاز عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت محیط زیست و خدمات شهری، منطقه یک شهرداری و پلیس راهور شهرستان اصفهان و اداره کل طراحی خبر داد.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی پس از سال‌ها تأخیر در اجرا، با یاری خداوند و جسارت مدیریت ارشد شهرداری، توسط جهادگران سازمان عمران شهرداری با انجام تمهیدات ویژه و کار در شب بدون هیچ‌گونه خللی در ترافیک روزانه شهروندان آغاز شد.

آغاز عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی+ فیلم

وی افزود: در حال حاضر عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی با همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت محیط زیست و خدمات شهری، منطقه یک شهرداری، پلیس راهور شهرستان اصفهان و اداره کل طراحی آغاز شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی مطابق درخواست رئیس پلیس شهرستان اصفهان برای مقطعی از بزرگراه و با توجه به مطالعات ترافیکی بزرگراه شهید خرازی برای سایر مقاطع در شورای ترافیک شهر اصفهان در دو تاریخ ۲۲/‏۰۳/‏۱۴۰۱‬ و ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ مطرح و مصوب شد، گفت: اهمیت تعریض مقاطعی از بزرگراه شهید خرازی بین رمپ‌های ورودی و خروجی بزرگراه قرار دارد و در معرض تداخل وسایل نقلیه است و در کاهش تأخیر به میزان ۲۵ درصد و کاهش صف وسایل نقلیه و آلودگی هوا و مصرف سوخت ناشی از آن مؤثر است.

آغاز عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی+ فیلم

وی ادامه داد: بزرگراه شهید خرازی یکی از بزرگراه‌های مسیر رینگ سوم ترافیکی شهر اصفهان است که ترافیک سرسام‌آور آن گلایه مردم را به همراه داشته است، از این‌رو طرح تعریض آن حدفاصل خیابان‌های مطهری تا آتشگاه با حذف فضای سبز و اضافه‌شدن به سواره‌رو، با هماهنگی پلیس راهور در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

کد خبر 672863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.