۵۴۴ روستای استان چهارمحال‌وبختیاری به شبکه گاز متصل شده‌اند

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در حال حاضر تمام ۴۳ شهر استان گاز دارند و ۶۳۸ روستای دارای قابلیت گازرسانی هستند، ۵۴۴ روستای استان چهارمحال‌وبختیاری نیز به شبکه گاز متصل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جهانبخش سلیمیان امروز_ سه‌شنبه بیستم تیرماه _ در جلسه بررسی وضعیت روند گازرسانی به روستاها، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۴۰۰ مشترک جدید گاز طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری جذب شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری یک هزار و ۴۳۳ مشترک جدید در بخش‌های خانگی، در استان چهارمحال‌وبختیاری جذب شد که از این تعداد ۸۸۷ مشترک شهری و ۵۴۶ مشترک روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۶۰ هزار و ۴۷۹ مشترک گاز طبیعی در استان چهارمحال‌وبختیاری وجود دارد که از این تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۱۵ ساکن شهرها و ۱۱۱ هزار و ۱۶۴ مشترک در روستاهای سطح استان حضور دارند.

سلیمیان اضافه کرد: در حال حاضر تمام ۴۳ شهر استان گاز دارند و ۶۳۸ روستای دارای قابلیت گازرسانی هستند، ۵۴۴ روستا به شبکه گاز متصل شده‌اند و گازرسانی به ۴۹ روستا نیز در دست اجرا است.

سلیمانیان تصریح کرد: ۸۱۲ علمک گاز در سه ماه نخست سال جاری در سطح استان چهارمحال‌وبختیاری نصب شد که از این تعداد ۳۳۹ علمک در شهرها و ۴۷۹ علمک در سطح روستاها نصب شده است.

وی گفت: این علمک‌ها از ابتدای سال جاری در شهرها و مناطق صعب‌العبور روستایی در چهارمحال‌وبختیاری نصب شده است.

کد خبر 672736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.