آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرزها

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرزهای کشورمان روزانه پایش و رصد می‌شود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرزها آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در مرزهای کشور اظهار کرد: رزمندگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، جنوب‌شرق و شمال‌شرق در کنار سایر مرزبانان نیروهای مسلح حضور فعالی دارند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرزهای کشورمان روزانه پایش و رصد می‌شوند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرزها آمادگی کامل دارند.

وی درباره استقرار تجهیزات و سامانه‌های جدید در مرزهای کشورمان تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان از تجهیزات دارای فناوری روز برخوردار هستند و در حوزه رزم زمینی در لبه فناوری قرار داریم.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه برای رصد مرزهای کشور از دوربین‌های حرارتی، پهپادها و سنسورهای مراقبت مرز استفاده می‌کنیم، تاکید کرد: هر آنچه که نیاز است، در اختیار نیروهای مسلح کشورمان در مرزها قرار دارد و این تجهیزات کاملاً بومی است.

کد خبر 672733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.