دریافت ۳۴۰ ایده از ایده‌کاپ «شهرت رو پر از گردشگر کن»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین ایده‌کاپ با موضوع گردشگری و با عنوان «شهرت رو پر از گردشگر کن»، گفت: در این ایده‌کاپ ۳۴۰ ایده از ۱۷۰ نفر در دو بخش دانش‌آموزی و شهروندی دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز_ دوشنبه نوزدهم تیرماه_ در آئین اختتامیه سیزدهمین ایده‌کاپ با موضوع گردشگری و با عنوان «شهرت رو پر از گردشگر کن» اظهار کرد: ایده‌کاپ، رویکرد نوین در نظام پیشنهادات است، در این راستا مدیریت شهر از این ظرفیت در راستای توانمندسازی و جریان‌سازی بهره‌مند می‌شود.

وی با اشاره به رویدادهای دیگر در این حوزه همچون پنجشنبه‌های فناور، افزود: با توجه به اینکه نیازهای فناورانه شهرداری احصا شده است، در این رویداد نیازها به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها اعلام می‌شود تا به سمت خرید یا تولید محصول جهت رفع این نیازها حرکت کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: در شنبه‌های خلاق نیز اقدامات نوآوری را با شرکت‌های دانش‌بنیان دنبال می‌کنیم و جلسات گروه فناوری نیز به صورت موضوعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری تورهای فناوری برای بازدید میدانی تصریح کرد: در تورهای فناوری، مجموعه نیازها احصا می‌شود در این راستا متخصصان با نگاه شکار مسئله و موضوع در آن حضور دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه از یک‌جمع‌سپاری و تفکر جمعی برای حل مسئله استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بر این اساس رصدخانه شهری را برای رصد داده‌ها، روندها و آینده‌پژوهی حوزه شهر در همین ماه راه اندازی می‌کنیم.

وی به روند آماده‌سازی باشگاه شهراندیشان اشاره کرد و افزود: نخبگان و متخصصان در یک بستر مجازی ایده و فکر خود را مطرح و به نقد، نظر و هم‌اندیشی و گفت‌وگو می‌پردازند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در این ایده‌کاپ ۳۴۰ ایده از ۱۷۰ نفر در دو بخش دانش‌آموزی و شهروندی دریافت شده است، گفت: ایده‌ها در سه مرحله داوری شده است، بر این اساس سه ایده دانش‌آموزی و سه ایده شهروندی را به‌عنوان ایده‌های برتر معرفی خواهیم کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: توجه به حوزه گردشگری، در اهداف راهبردی مدیریت شهر در اولویت قرار دارد.

کد خبر 672595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.