اجرای طرح اوقات فراغت ویژه شهروندان گرگانی در ۸ رشته ورزشی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از اجرای طرح اوقات فراغت ویژه شهروندان گرگانی در ۸ رشته ورزشی خبر داد و گفت: طرح اوقات فراغت در معاونت‌های مختلف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در حال پیگیری و اجرا است.

کریم علمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح اوقات فراغت در بعضی از سالن‌های ورزشی این شهر خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها به مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی تعیین‌شده، مراجعه کنند.

وی با اشاره به تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برای غنی‌کردن اوقات فراغت گروه‌های هدف افزود: طرح اوقات فراغت در معاونت‌های مختلف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در حال پیگیری و اجرا است و خانواده‌ها می‌توانند برای بهره‌مندی فرزندان خود از این کلاس‌ها و دوره‌ها به خانه‌های فرهنگ، سرای محلات، سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی تحت مدیریت این سازمان مراجعه کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش، طرح اوقات فراغت در ۸ رشته شامل فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، رزمی، ایروبیک، ژیمناستیک و کشتی در حال برگزاری است.

علمی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان از ۶ تا ۱۶ سال می‌توانند در طرح اوقات فراغت ثبت‌نام کنند، اضافه کرد: این طرح در سالن‌های ورزشی امام رضا (ع)، علی‌محمدی و خانه کشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شهریه کلاس‌های طرح اوقات فراغت تصریح کرد: تلاش شده است که شهریه این کلاس‌ها به‌نحوی تنظیم شود که همه شهروندان بتوانند از آن برخوردار شوند. شهریه دوره سه‌ماهه تابستان این کلاس‌ها ۶۰۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به فعالیت ۲۵ ایستگاه تندرستی در سطح شهر گرگان گفت: به‌منظور ارتقای سلامت عمومی جامعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ۲۵ ایستگاه تندرستی در بوستان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی شهر گرگان فعال است که خدمات رایگان ورزشی به شهروندان ارائه می‌دهد.

علمی افزود: فعالیت‌های ورزشی ایستگاه‌های تندرستی با حضور مربیان و کارشناسان ورزشی انجام می‌شود و شرکت‌کنندگان از مشاوره‌های تخصصی در زمینه تغذیه سالم نیز استفاده می‌کنند.

کد خبر 672489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.