احداث ۳ بوستان و پارک محلی در محلات کم‌برخوردار منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: سه بوستان و پارک محلی در محلات کم‌برخوردار منطقه هفت با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تا پایان سال احداث می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث سه بوستان و پارک محلی در محلات کم‌برخوردار منطقه هفت شهرداری اصفهان اظهار کرد: این بوستان‌ها شامل احداث پارک ضلع غربی میدان حج، احداث بوستان خیابان سردار کمالی و احداث پارک خیابان ساکت اصفهانی خواهد بود که با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تا پایان سال احداث می‌شود.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان درخصوص افزایش تعداد بوستان‌های منطقه هفت، افزود: با احداث این بوستان‌ها، ۱۷ هزار مترمربع به سرانه فضای سبز منطقه افزوده خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: از دیگر طرح‌های پیش‌بینی شده و در حال اجرای منطقه در حوزه فضای سبز، ساماندهی بوستان بزرگ و پر مخاطب باقوشخانه است که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آماده اجرای طرح است.

وی با بیان ضرورت ساماندهی باغ فدک نیز گفت: این باغ به‌عنوان محور فرهنگی تفریحی شمال شهر اصفهان نیازمند بهینه‌سازی و توسعه است که این امر در این دوره مدیریت شهری در حال پیگیری است.

سلطان‌آقایی ادامه داد: مجموعه کم‌نظیر باغ فدک در فازهای مختلفی در حال بهینه‌سازی است که برای فاز سوم آن، معادل ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: بوستان بزرگ فدک با اصلاح و توسعه معابر، ساماندهی فضای سبز، راه‌اندازی دریاچه دوم و سوم، همچنین راه‌اندازی بازارچه مرکزی و نمازخانه مجموعه تا پایان سال شاهد تحول بزرگی خواهد بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ساماندهی مادی‌ها و انهار منطقه نیز تا پایان سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حال پیگیری و اجرا است.

کد خبر 672306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    منطقه ۷در اصفهان و خیابان ساکت خیلی فضای سبز کم دهره و واقعا یک پارک درست و حسابی نداره و فقط خاکه خالیه با اینکه اینقدر زمین داره ولی خشکه بر عکس متطقه ۱۲
  • محمد IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    سلام مسئولان محترم لطفا به فکر مردم یزدانشهر مستامره نجف‌آباد هم باشید امکانات تفریحی صفر و هیچکس هم هیچکاری برا مردم نمیکنه