توقیف محموله ۲ میلیاردی قاچاق در شهرضا و دستگیری ۲ متهم

سرپرست انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری دو قاچاقچی کالا و کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا، در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری ساینا و یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از این خودروها پرداختند که در بازرسی انجام شده، یک دستگاه کولر اسپیلت ۲۴ هزار، دو دستگاه کولر اسپیلت ۳۶ هزار و ۶۵۰ ثوب پوشاک زنانه خارجی که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق مشکوفه را دو میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه رانندگان هر دو خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 672303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.