دستگیری ۴۲ مجرم در ۷۲ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب، ۲۳ سارق و ۱۴ خرده‌فروش مواد مخدر در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دهم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاک‌سازی پارک‌ها، دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری اراذل و اوباش و دستگیری سارقان خرد و خیابانی به مدت ۷۲ ساعت در تمام نقاط شهرستان شاهین‌شهر و میمه اجرا شد.

وی افزود: دستگیری پنج نفر اراذل و اوباش تحت تعقیب شهرستان، شناسایی و دستگیری ۲۳ سارق در ارتباط با سرقت‌های موتورسیکلت، محتویات خودرو، اموال معابر عمومی، سیم برق و منازل نیمه‌ساز، دستگیری ۱۴ خرده‌فروش مواد مخدر از سطح پارک‌ها و محلات و جمع‌آوری ۵۸ معتاد متجاهر و تحول آنها به مراکز ترک اعتیاد، از دستاوردهای اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقای امنیت، ادامه داد: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 672026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.