بازگشایی دادگاه بخش پادنای شهرستان سمیرم خدمتی به مردم این منطقه است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: بازگشایی دادگاه بخش پادنای شهرستان سمیرم خدمتی کوچک از سوی دستگاه قضائی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در آئین افتتاح دادگستری بخش پادنا از توابع شهرستان سمیرم در شهر بیده با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام هادی (ع) همچنین ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر اظهار کرد: افتتاح دادگاه بخش پادنای شهرستان سمیرم خدمتی کوچک از سوی دستگاه قضائی به مردم این منطقه است.

وی افزود: با وجود تمام تلاش‌هایی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم در طول ۴۵ سال انقلاب انجام شده، اما شأن و منزلت مردم بسیار بالاتر از شرایط موجود است و دغدغه همه مسئولان مخلص نظام، افزایش کیفیت معیشت مردم است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان هدف از تأسیس دادگاه بخش پادنا را صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم منطقه و افزایش کیفیت دادرسی دانست و تصریح کرد: به دلیل مسافت زیادی که بین منطقه پادنا و مرکز شهرستان سمیرم وجود دارد و مردم این منطقه مجبور بودند برای انجام امور قضائی خود وقت و هزینه زیادی صرف کنند، همواره دغدغه راه‌اندازی دادگاه در این منطقه وجود داشت و با تلاش‌هایی که صورت گرفت، پس از فرایند تجهیز ساختمان و تخصیص نیروی اداری و قضائی این دادگاه به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: به تمام مسئولان توصیه می‌کنم، کانون توجه خود را مناطق محروم و کمتربرخوردار قرار دهند، چراکه محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان و مستضعفان از آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده است.

در پایان این مراسم، علیرضا مظفری به‌عنوان رئیس دادگاه این حوزه قضائی معرفی شد.

کد خبر 671902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.