پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه احداث «بلوار گل‌ها» در منطقه ۴ اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه احداث «بلوار گل‌ها» در منطقه چهار اصفهان گفت: عملیات اجرای خیابان در دو باند شرقی و غربی و پیاده‌روسازی شرقی به اتمام رسیده است و اجرای پیاده‌روهای غربی طی ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه احداث بلوار گل‌ها اظهار کرد: این پروژه واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان با هدف دسترسی مطلوب‌تر اهالی این منطقه به فروشگاه کوثر ۱۵ و کاهش بار ترافیکی میدان شهدای هسته‌ای، میدان ابتدای خیابان ارغوانیه و خیابان ولیعصر و دکتر حسابی با مبلغی حدود ۲۲ میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان در حال اجرا است.

پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه احداث «بلوار گل‌ها» در منطقه ۴ اصفهان

وی افزود: بلوار گل‌ها، دارای دو لاین دوچرخه شرقی و غربی، حدود ۱۱ هزار مترمربع پیاده‌رو، رفیوژ میانی به‌عرض ۱۵ متر و رفیوژ کناری هرکدام به‌عرض دو متر، است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه احداث بلوار گل‌ها تاکنون ۸۸ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: عملیات اجرای خیابان در دو باند شرقی و غربی و پیاده‌روسازی شرقی به اتمام رسیده است و اجرای پیاده‌روهای غربی طی ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 671649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.