درصدد رفع مشکلات مناطق شمالی اصفهان در حد اختیارات شهرداری هستیم

شهردار اصفهان گفت: مجموعه اقدامات و پروژه‌ها در حوزه‌های تفریحی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در سطح مناطق کمتر برخوردار تعریف شده است، لذا درصدد هستیم بخشی از مشکلات این مناطق که در حدود اختیارات شهرداری است را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه چهاردهم تیرماه_ در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: امروز در آستانه عید غدیر این توفیق حاصل شد که در یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر یعنی منطقه ۱۴ شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی باشیم.

وی با بیان اینکه رویکرد این دوره مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات بین مناطقی است که کمتر از امکانات شهری در ادوار گذشته برخوردار شدند، افزود: این منابع و امکانات شامل احداث معابر و خیابان و اماکن تفریحی، ورزشی و فرهنگی است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح تقاطع غیر همسطح مرحوم دکتر کاظم آشتیانی بودیم که در کاهش بار ترافیک شمال شهر اصفهان بسیار تأثیرگذار است، همچنین بازیکده ویژه کودکان و نوجوانان را در منطقه حصه افتتاح کردیم که در نوع خود اولین بازیکده خاص کودکان در شهر است که به مردم شمال شهر اصفهان و محله کمتر برخوردار حصه هدیه شد.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک نیز پروژه‌های مختلفی شامل اماکن، معابر و طرح‌های فرهنگی و تفریحی در منطقه ۱۴ افتتاح خواهد شد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه محله محوری و افتتاح بیشتر پروژه‌ها در مناطق کمتر برخوردار جز رویکردهای اصلی و اساسی این دوره مدیریت شهری است، گفت: رویکرد زدودن محرومیت از چهره بعضی مناطق شهر اصفهان با توسعه عمرانی و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و تفریحی از یکسال‌ونیم گذشته در دستور کار قرار گرفته است و امروزه در حال مشخص شدن نتایج آن هستیم.

وی تصریح کرد: مجموعه اقدامات و پروژه‌ها در حوزه‌های تفریحی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در سطح مناطق کمتر برخوردار تعریف شده است، لذا درصدد هستیم بخشی از مشکلات این مناطق که در حدود اختیارات شهرداری است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان گفت: وقتی یک ارگان در رفع کامل مشکلات موفق خواهد شد که زنجیره خدمت کنار یکدیگر شکل گیرد به این صورت که همه دستگاه‌ها و نهادهایی که ذی‌ربط هستند و می‌توانند بخشی از راه حل مشکلات این مناطق باشند، کنار یکدیگر قرار گیرند و مأموریت‌های سازمانی خود را انجام دهند.

کد خبر 671457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.