افتتاح پروژه‌هایی به ارزش ۱۵۷ میلیارد تومان در منطقه ۱۴ اصفهان

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه چهار پروژه این منطقه در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»، روز چهارشنبه هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهار پروژه منطقه ۱۴ شامل بازی‌کده تخصصی کودک حصه، تقاطع غیرهمسطح کاظمی‌آشتیانی، آسفالت و زیباسازی محله حصه در هفدهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»، روز چهارشنبه هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: پروژه آسفالت شامل آسفالت میدان جوان، رمپ‌های پل شهیدان طیاره، محله ارزنان، مجتمع کوثر و بافت فرسوده در متراژ ۴۶ هزار مترمربع است که دارای ۲۴۰ تن قیر یارانه بود و اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی، تنها صرف پخت و پخش آن شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای زیباسازی محله حصه، اعتبار ۳.۷ میلیارد تومانی برای اجرای ۲۳ هزار متر پلاستر و بیش از ۱۱ هزار متر دیوارنگاره هزینه شده است و بازی‌کده تخصصی کودک این محله نیز با اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی در متراژ ۸۵۰۰ مترمربع، دارای آلاچیق، زمین بازی ترافیکی، زمین ورزشی و بازی‌های هیجانی و خلاق، آماده بهره‌برداری است.

افتتاح پروژه‌هایی به ارزش ۱۵۷ میلیارد تومان در منطقه ۱۴ اصفهان

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح مرحوم کاظمی‌آشتیانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۲.۵ میلیارد تومان به طول ۵۳۰ متر، عرض ۱۱ متر و خاکبرداری ۱۵ هزار مترمربع و ۴۲۰ تن حجم بتن و ۸۴۰ تن آرماتور نیز در آستانه بهره‌برداری است.

کریمی تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان تکمیل، آماده و بهره‌برداری شده است.

کد خبر 671073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.