جایگاه ویژه جوان ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است آن‌گونه که باید به جوان ایرانی بها دهد، گفت: دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی، جوان ایرانی، رشد و تعالی وی است.

مجتبی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده و ازدواج اظهار کرد: دفترهای مشاوره امین در دانشگاه آزاد اسلامی از قدیم تأسیس شده است و جزو مبلغان ازدواج بودیم و جوانان را به ازدواج تشویق و زمینه آن را فراهم کردیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی در امر ازدواج موفق است، البته اگر این امر در حال حاضر کم‌رنگ شده است، متأثر از مسائل بیرونی مانند تورم بوده که مشکلاتی در معیشت دانشجویان به وجود آورده است، اما به لحاظ زمینه‌سازی برای ازدواج دانشجویی عملکرد دانشگاه آزاد به نظر مثبت ارزیابی می‌شود و نمره مطلوبی در این زمینه دریافت می‌کند.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است آن‌گونه که باید به جوان ایرانی بها دهد، تصریح کرد: دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی، جوان ایرانی و رشد و تعالی وی است، از این‌رو سند تعالی که دانشگاه آزاد طراحی کرده نمونه بارز این کار است. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های متعددی از جمله تحصیل، اشتغال و ازدواج دانشجویان ورود کرده است.

جایگاه ویژه جوان ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی

وی ادامه داد: تعامل دانشگاه خانواده و فعالیت‌های اجتماعی دانشگاه، خدمات دانشگاه به شهرها و شهرستان‌ها و آنچه به بیرون دانشگاه مرتبط است از جمله فعالیت‌های ستودنی دانشگاه آزاد اسلامی بوده که طی چند سال اخیر این اتفاق مضاعف شده است و در واقع می‌توان گفت دانشگاه آزاد موقعیت مطلوبی در این زمینه دارد، البته با آنچه باید باشیم، فاصله داریم، اما ارزیابی من از دانشگاه آزاد اسلامی مثبت است و آمارها نیز بیانگر موفقیت‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف است.

کد خبر 671072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.