دستور آسفالت کوچه‌های محله طاقبستان صادر شد

کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به محله قدیمی طاقبستان در منطقه پنج شهرداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اقامه نماز ظهر در محل امامزاده ابراهیم (ع) محله قدیمی طاقبستان، شهردار کرمانشاه پای صحبت‌ها و درد دل اهالی محله نشست.

در این ملاقات که تعداد ۶۸ نفر از مراجعان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند، عمده درخواست‌ها مربوط به آسفالت معابر و کوچه‌ها و مشکلات ساخت‌وساز بود و تعدادی نیز جهت دریافت کمک مالی از محل ماده ۱۷ مراجعه کرده بودند و شهردار کرمانشاه دستوراتی برای تسریع در امور درخواستی مراجعان صادر کرد.

در ادامه تعدادی از معتمدان محله طاقبستان با حضور در محل امام زاده ابراهیم (ع) و در دیدار با شهردار کرمانشاه خواهان آسفالت کوچه‌های منطقه شدند که نوروزی دستورات آسفالت تمام کوچه‌های محله طاقبستان را با قید فوریت صادر کرد.

در پایان نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز توفیق داشتم به همراه معاونان و مدیران شهرداری برای دیدار مردم شریف محله طاقبستان به امامزاده ابراهیم (س) بیایم و پای درد دل مؤمنین و اهالی محل بنشینم.

وی افزود: دستورات لازم برای انجام امور و درخواست‌هایی که در توان شهرداری است، صادر شد و امید است در بهبود شرایط منطقه مفید واقع شود.

کد خبر 671065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.