نیروی زمینی ارتش در تمام سطوح مأموریتی خود، سربلند بوده است

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی نسبت به گذشته، ارتقای قابل ملاحظه و ملموسی داشته است، گفت: نیروی زمینی ارتش توانسته است در تمام عرصه‌های مأموریتی خود سربلند باشد و افتخارآفرینی کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: بررسی اقدامات موفقیت‌آمیز و احصای نقاط قوت و برخی کاستی‌ها و راه‌های تسری و تعمیم موفقیت‌ها از ستاد تا سرپنجه‌ها از اهداف برگزاری این همایش است.

وی افزود: از دیگر اهداف این همایش نگاه معطوف به آینده است تا بتوانیم در مقابل هر تهدیدی سربلند بیرون بیاییم. مرور این اهداف، موجب می‌شود تا نگاه هماهنگ، هم‌افزا، متوازن و متناسب میان فرماندهان تقویت شود.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی نسبت به گذشته، ارتقای قابل ملاحظه و ملموسی داشته است، تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش توانسته است در تمام عرصه‌های مأموریتی خود سربلند باشد و افتخارآفرینی کند، البته تمام نیروهای ارتش نیز در سطح قرارگاه‌ها، یگان‌ها و مناطق خود، اهداف مدنظر را بررسی و مرور می‌کنند تا در مجموع ارتش جمهوری اسلامی ایران بتواند حرکتی رو به جلو داشته باشد.

امیر سرلشکر موسوی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی میان تمامی رده‌های ارتش اظهار کرد: هر یگان در سطوح عملیاتی و راهبردی خود باید بتواند در حرکت رو به جلوی ارتش تأثیرگذار باشد، به همین دلیل تا سطح نفر در یگان‌ها، وظایف کارکنان مشخص شده است تا هر شخصی از نقش خود در تسریع اهداف آگاه و به آن ملتزم باشد.

وی گفت: امروز شاهد یک نیروی زمینی جدید، پویا، پوست‌اندازی شده و مجهز به فناوری روز با فرماندهان باتجربه و بادانش برای انجام مأموریت‌های محوله هستیم.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر لزوم توجه فرماندهان و کارکنان بر تعمیق و تعمیم سواد رسانه‌ای تصریح کرد: ارتقای تاب‌آوری در مقابل عملیات روانی دشمنان با توجه به بروز شدن تهدیدات از دلایل ضرورت توجه به ارتقای سواد رسانه‌ای در سطح یگان‌ها است.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی ادامه داد: توجه به الزامات یک ارتش آماده ظهور، تبدیل پادگان به دانشگاه، تقویت کانون‌های ارزیابی، نهادینه کردن یادگیرندگی فردی و سازمانی، چندمهارته کردن کارکنان، توجه بیشتر در رسیدگی به خانواده‌های کارکنان و حوزه معنویت و بصیرت، ارتقای روحیه رزم، توجه ویژه به حوزه نگهداری از ارزش‌ها که مهمترین آن نیروی انسانی مؤمن و فداکار است همچنین تجهیزات و اماکن، استفاده بهینه از ظرفیت‌های یگان‌ها و تقویت عوامل امیدآفرین، نقش مهمی در تقویت توان رزم یگان‌های ارتش دارد.

وی یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمنان را ایجاد ناامیدی و یأس آفرینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد تحول و ارتقای روحیه مثبت، نقش اساسی در بهره‌وری بیشتر و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان دارد، بنابراین همواره باید با تبیین موفقیت‌ها و امیدبخشی، توطئه دشمنان را در القای یأس و ناتوانی خنثی کرد.

کد خبر 670950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.