لزوم اجرای پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی در سریع‌ترین زمان ممکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی باید در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس اولویت‌بندی و به‌طور عمده در طول شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در جلسه شورای ترافیک کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: اجرای پروژه‌هایی نظیر رینگ چهارم و کنارگذر غرب از جمله پروژه‌هایی است که باید در اولویت باشد و به‌سرعت به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تعریض بزرگراه شهید خرازی افزود: تعریض این بزرگراه باید در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌طور عمده در طول شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تا زمانی که عملیات اجرایی تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز و کارگاه‌ها تجهیز شود، لازم است جلسه کارگروه فنی شورای ترافیک استان با دستور کار بررسی موارد فنی حسب دسترسی‌های بزرگراه تشکیل شود.

زینلیان ادامه داد: در اجرای این پروژه باید موضوع جلوگیری از مشکلاتی که در آینده می‌تواند ایجاد شود در دستور کار باشد و نیازمند توجه است.

وی با تأکید بر برگزاری جلسه ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه در سریع‌ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: ضروری است در این جلسه موضوعات مربوط به حمل‌ونقل و ترافیک بررسی شود و پلیس راهور و شهرداری اصفهان بر اساس تفاهمات و ضوابط مربوطه، پیگیر خدمات‌رسانی به مردم باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: مسائل اجتماعی و نظرات مردمی برای ما بسیار مهم است و باید به نظرات مردمی بسیار اهمیت داده شود و باید اصول فنی و رضایتمندی عمومی در اجرای پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 670790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.