اولین واکنش شکاری پس از حضور در جمع طلایی‌پوشان/از بین همه پیشنهادها سپاهان را انتخاب کردم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان پس از حضور در جمع طلایی‌پوشان صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از بمب‌های نقل‌وانتقالاتی سپاهان بی‌شک حضور رضا شکاری در جمع شاگردان مورایس بود. شکاری برای دو فصل با سپاهان قرارداد امضا کرد.

وی در اولین واکنش پس از حضور در سپاهان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که انتخاب خوبی داشتم، از مجموعه سپاهان سپاسگزارم. بعد از تلاش‌های فراوان توانستم به این تیم بیایم، از هواداران نیز تشکر می‌کنم، آن‌ها پس از بستن قرارداد حجم بالایی از خوشامدگویی را نثارم کردند و امیدوارم لایق باشم و در طول فصل محبت هواداران سپاهان را جبران کنم.

وی ادامه داد: پیشنهادهای دیگری داشتم اما انتخاب خودم سپاهان بود، سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است و از زحمات ساکت و عوامل باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم.

شکاری در مورد کار کردن با مورایس گفت: مورایس یک مربی فوق‌العاده حرفه‌ای است و نیازی به تعریف من ندارد، خوشحالم در یک باشگاه حرفه‌ای و زیر نظر مربی حرفه‌ای کار می‌کنم. امیدوارم توقعات هواداران را برآورده کنم.

اولین واکنش شکاری پس از حضور در جمع طلایی‌پوشان/ از همه پیشنهادات سپاهان را انتخاب کردم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: سپاهان در بین تیم‌های ایرانی حرفه‌ای است، از لحاظ امکاناتی باشگاهی مثل سپاهان ندیدم، این باشگاه‌ها برای بازیکن ارزش زیادی قائل است، در بازی‌های آسیایی هستیم و مطمئن هستم، موفق می‌شویم.

وی تصریح کرد: برای آمدن به سپاهان خیلی اذیت شدم و منتظر یک فرصت هستم تا خودم را نشان دهم، این باشگاه بازیکنانی در سطح ملی داردکه در آسیا می‌توانند حرف زیادی برای گفتن داشته باشند، خوشحالم کنار این بازیکنان هستم. به قول مورایس برای کمک به یکدیگر اینجا هستیم و این هدف ما است و این اتفاق در زمین هم رخ می‌دهد، امیدوارم بتوانم نسبت به فصل گذشته بهتر کار کنم.

شکاری با بیان این‌که سپاهان همیشه مدعی قهرمانی بوده است، گفت: این موضوع فصل گذشته نیز وجود داشت اما تیم بدشانسی آورد، امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم، به چشم دیدم که هواداران سپاهان بعد از کسب نکردن نتیجه چقدر پشت تیم بودند. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پایان خطاب به هواداران خاطرنشان کرد: هواداران عزیز تیم بزرگ سپاهان مطمئن باشید، سال خوبی را برای شما رقم خواهیم زد، امیدوارم همچون گذشته از تیم حمایت کنید تا بتوانیم آخر فصل شما را خوشحال ببینیم.

کد خبر 670781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.