۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
اصفهان رنگ و بوی غدیری گرفت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: فضاسازی «شهر زندگی» در دهه ولایت و امامت با استفاده از المان‌های موقت در میادین و چهارراه‌ها صورت گرفته است، به‌طوری‌که شهروندان در روزهای گذشته شاهد حال‌ و هوای غدیری در شهر بودند.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در فضاسازی شهر ویژه دهه ولایت و امامت اظهار کرد: فضاسازی شهری برای زیبایی و طراوت این کلان‌شهر با استفاده از المان‌های موقت در میادین و چهارراه‌ها صورت گرفته است، به‌گونه‌ای که شهروندان در روزهای گذشته شاهد حال و هوای غدیری در شهر بودند.

وی با بیان اینکه طراحی و اجرای پرچم‌های شهری در سطح شهر اصفهان به‌صورت یکنواخت انجام شده است، افزود: پنج ابرنماد پرچم در سطح شهر با طراحی گرافیکی ویژه و دو هزار پرچم توسط مناطق در مسیر رینگ شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر المان‌های ویژه این ایام در ۳۰ نقطه از چهارراه‌ها و میادین نصب و در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان آذین‌بندی ویژه‌ای به این مناسبت انجام شده است.

وی با اشاره به طرح‌های حجمی داخل سازه‌های شیشه‌ای تبلیغاتی سطح شهر اصفهان گفت: به‌مناسبت دهه ولایت و امامت حدود ۱۱۰ سازه ویژه با شعار «بگو یا علی (ع)» در سطح شهر نصب شده است.

قنادنیا خاطرنشان کرد: دیوارنگاره ساختمان «جهان‌نما» پیرو پویش «به عشق علی (ع)» در ابعاد ۱۲ در ۷۵ متر طراحی و نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به آذین‌بندی مشارکتی شهر با همکاری هیئت‌های مذهبی گفت: در محورهای اصلی با مشارکت مناطق، حدود ۲۰۰ هزار متر ریسه عرضی رنگی داشتیم که رنگ‌وبوی ویژه‌ای به شهر داده و موجب فضاسازی خوبی در این ایام فرخنده شده است.

وی ادامه داد: در حوزه آذین‌بندی با مشارکت منطقه چهار شهرداری اصفهان به‌صورت ویژه، پل غدیر آذین‌بندی شد، همچنین در ستاد آذین‌بندی نیز در خصوص انجام تبلیغات شهری، حوزه روابط‌عمومی و سازمان پارک‌ها با گل‌کاری ویژه، پروژه‌های خود را در سطح شهر اجرا کردند.

کد خبر 670768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.