هافبک ذوب‌آهن آماده تمدید قرارداد با گاندوها

سجاد جعفری، هافبک دو فصل اخیر تیم فوتبال ذوب‌آهن صحبت‌هایی با مدیران و سرمربی جدید این تیم داشته است تا بتواند قرارداد خود را تمدید کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از تغییرات عمده در کادر فنی، تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید را چند روزی است از سر گرفته و تا این لحظه محمدجواد محمدی را به‌همراه فردین یوسفی به‌خدمت گرفته و با حبیب فرعباسی نیز برای سه فصل آینده به توافق رسیده است.

در این میان با وجود اینکه ۸۰ درصد از بازیکنان فعلی ذوب‌آهن با این تیم برای فصل آینده قرارداد دارند، قرارداد چند نفر با سبزپوشان به اتمام رسیده است. سجاد جعفری، هافبک خوش‌نقش گاندوها که دو فصل قبل با نظر مهدی تارتار به ذوب‌آهن پیوست، دیگر با این تیم قرارداد ندارد و هم‌اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

سجاد جعفری طی دو فصل اخیر همواره جزو بازیکنان خوب و کارآمد ذوبی‌ها به‌شمار می‌رفته و حالا دوراهی تمدید یا جدایی را مقابل خود می‌بیند. طبق شنیده‌ها، محمد ربیعی نظر مثبتی نسبت به سجاد جعفری دارد و روز گذشته نیز مدیربرنامه‌های جعفری برای مذاکره بر سر تمدید قرارداد در ساختمان باشگاه ذوب‌آهن با مدیران این باشگاه جلسه داشته است.

ضمن اینکه سجاد جعفری نیز شخصاً به ماندن در ذوب‌آهن علاقه‌مند است و اگر تمام این شرایط کنار هم قرار بگیرد، باید طی روزهای آتی شاهد تمدید قرارداد وی با سبزپوشان اصفهانی باشیم. البته جعفری از دو باشگاه (یک تهرانی و یک شهرستانی) پیشنهاد دریافت کرده و حتی سرمربیان این تیم‌ها شخصاً با وی تماس گرفته‌اند اما فاصله سجاد جعفری با تمدید قرارداد با ذوب‌آهن کمتر از سایر احتمالات است.

کد خبر 670678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.