ملی پوشان پاورلیفتینگ وارد کشور شدند

اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ ایران بعد از افتخارآفرینی در جام بین قاره‌ای صبح امروز با استقبال رییس فدراسیون و جمعی از اهالی بدنسازی و ورزش‌های قدرتی به کشور بازگشتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران که با حضور شش ورزشکار راهی مسابقات جام بین قاره‌ای آسیا، اقیانوسیه و آفریقا در کشور هنگ کنگ شده بود، صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشت.

مراسم استقبال از اعضای تیم ملی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس و رضا فیروزی نایب رئیس فدراسیون، خانم ذکی زاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری بانوان وزارت ورزش، علی شهبازی رئیس هیأت بدنسازی زنجان و تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان، مسئولین و خانواده ورزشکاران برگزار شد.

تیم ملی پاورلیفتینگ و پرس سینه کشورمان در این رقابت‌ها توسط شهلا قهرمانی و الهام سلیمیان برای نخستین بار در بخش بانوان به مدال طلا و نقره مجموع دست یافتند.

در بخش آقایان نیز سیدهادی موسوی در پرس سینه به یک طلا و یک نقره دست یافت. مراد ایدی به نقره پیشکسوتان رسید و محمدرضا باوندی در دسته ۱۲۰+ کیلوگرم جوانان به مقام نخست و مدال طلا رسید.

کد خبر 670659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.