توسعه پارک سراب در گرو سرمایه‌گذاری است / پیشرفت ۹۰ درصدی گلزار شهدای شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: طی چند سال اخیر، شهرداری فریدون‌شهر با سرمایه‌گذاری توانسته است تا حدودی پارک سراب را ساماندهی و برای آن برنامه‌ریزی کند، اما مدیریت نظام‌مند این نقطه گردشگری، علاوه بر طرح‌های توسعه انسانی و طبیعی، نیازمند سرمایه کافی است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح توسعه مجموعه اقامتی ویلایی پارک سراب اظهار کرد: پارک سراب جزئی از هویت فریدون‌شهر است، این پارک در شمال شهر واقع شده و مکان تفریحی و گردشگری مناسبی برای گذران اوقات فراغت است.

وی افزود: طی چند سال اخیر، شهرداری فریدون‌شهر با سرمایه‌گذاری در این بخش توانسته است تا حدودی این منطقه را ساماندهی و برای آن برنامه‌ریزی کند، اما مدیریت نظام‌مند پارک سراب برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری شهرستان علاوه بر طرح‌های مناسب توسعه انسانی و طبیعی، نیازمند سرمایه کافی است.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: برگزاری ورزش‌های جذاب و هیجان‌انگیز در این مکان توریستی همچون زیپ‌لاین و فروش صنایع‌دستی، داروهای گیاهی و سایر سوغاتی‌های شهرستان در غرفه‌های طراحی شده، می‌تواند در جذب گردشگر به شهرستان بسیار مؤثر باشد.

باتوانی از اجرای لکه‌گیری معابر سطح شهر و اجرای سنگ‌چینی دیواره پارک جنب جایگاه CNG خبر داد و تصریح کرد: اجرای پروژه جدول‌بندی خیابان انتظام تا ترمینال زاگرس با ۱۵ درصد پیشرفت و با میزان اعتبار سه میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه سازماندهی و بهسازی کامل گلزار شهدای شهر با پیشرفت ۹۰ درصدی و با صرف اعتبار هشت میلیارد ریال در دست اجرا است، گفت: اجرای لکه‌گیری و ترمیم ترانشه در سطح شهر با پیشرفت صددرصدی و اختصاص اعتبار سه میلیارد ریالی در حال اتمام است.

شهردار فریدون‌شهر افزود: احداث جایگاه CNG با پیشرفت ۴۰ درصد و با پیش‌بینی اعتبار هشت میلیارد ریال در دست اجرا است.

کد خبر 670447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.