ذوب‌آهن همه‌جانبه از محمد ربیعی حمایت می‌کند / استراتژی باشگاه تهاجمی شده است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن تمام حمایت خود را از محمد ربیعی انجام خواهد داد و با توجه به استراتژی تهاجمی که در باشگاه ایجاد شده است، همچنین عملکرد فوق‌العاده محمد ربیعی انتظار داریم بتوانیم به صدر جدول هم برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم معارفه محمد ربیعی، سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۱ امروز _چهارشنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۲_ با حضور مدیران ارشد کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن در مجموعه قایقرانی زرین‌شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن اصفهان طی این چندسال نشان داده است که تمام انتخاب‌ها بر مبنای اخلاق‌مداری و اصول حرفه‌ای انجام می‌شود و انتخاب محمد ربیعی نیز بر همین مبنا بوده است. ضمن اینکه محمد ربیعی ویژگی‌های اخلاقی، فنی و دانش به‌روز فوتبال را نیز دارا است و نیازی به تعریف من نیست.

وی افزود: اگر یک مدیرعامل از کف کارگاه زحمت می‌کشد و به سطح اول می‌رسد، محمد ربیعی نیز چنین ویژگی و پیشینه‌ای را در فوتبال دارد و از پایین‌ترین رده با تکیه بر توانمندی و شایستگی‌های خود رشد کرده و به این جایگاه در بالاترین سطح فوتبال ایران رسیده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن همچنین خاطرنشان کرد: از محمد ربیعی سپاسگزارم که این مسئولیت فنی را قبول کردند. زمانی استراتژی کارخانه، باشگاه و هیئت‌مدیره براساس شرایط و بر مبنای منابع در نمودار آهسته بود اما با انتخاب کوهی این ماجرا برعکس شده است و در زمان فعلی باشگاه ذوب‌آهن استراتژی تهاجمی دارد.

احسانی ادامه داد: نگاه باشگاه ذوب‌آهن برای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر و با حضور محمد ربیعی به صدر جدول است، چرا که ربیعی با عملکردش در سال‌های اخیر این توقع را برای ما به‌وجود آورده است و انتظار داریم با استفاده از ظرفیت باشگاه، بازیکنان آکادمی که اکثرشان فرزندان پرسنل ذوب‌آهن هستند، بهترین شرایط را در ذوب‌آهن فراهم کند.

وی تصریح کرد: به‌طور قطع کار کردن و مدیریت در این نسل، سختی‌هایی دارد اما مطمئنم محمد ربیعی این نسل را به‌خوبی پرورش می‌دهد و با تلفیق بازیکنان باتجربه و جوانان با شرایط بهینه، ما را به جایگاهی که لیاقت ذوب‌آهن است، می‌رساند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: امیدواریم کارخانه ذوب‌آهن نیز مانند همیشه با حمایت منابع به‌خصوص مالی، برای اهداف تیم فوتبال بسیج شود و اتفاقات خوبی بیفتد. از مهندس کوهی و مدیران ارشد کارخانه می‌خواهم لطفشان همچنان شامل حال باشگاه و تیم فوتبال باشد و کمک کنند این مسیر به جایگاه عالیه‌ای برسد که خانه اصلی ذوب‌آهن است.

کد خبر 670053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.