استقرار آتش‌نشانان هم‌زمان با روز عرفه و عیدقربان درخیابان های منتهی به حرم امام رضا(ع)

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از استقرار پرسنل این سازمان همزمان با برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در خیابان های منتهی به حرم رضوی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی اظهار کرد: علاوه بر آماده‌باش تمام ایستگاه‌های عملیاتی این سازمان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، طی امروز و فردا صبح خودروهای اطفا حریق و امداد و نجات و موتورسیکلت‌های سیار آتش‌نشانی در چهار لایه ایمنی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی و بست‌های ورودی به حرم امام رضا (ع) در پنج مسیر شامل خیابان‌های نواب صفوی، امام رضا (ع)،آیت‌الله شیرازی، طبرسی، خسروی نو و چهارراه شهدا مستقر هستند.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای تأمین ایمنی شرکت‌کنندگان در مراسم قرائت دعای عرفه و نمازگزاران عید قربان اندیشیده شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: از زائران و مجاوران تقاضا می‌کنم، در صورت بروز هر گونه حادثه و آتش‌سوزی، با حفظ خونسردی مراتب را سریع به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع دهند.

کد خبر 670023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.