مشاور عالی و دستیار ویژه شهردار در امور اقتصادی منصوب شد

شهردار اصفهان با صدور حکمی سیدمرتضی حسام‌نژاد را به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه شهردار در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهردار اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با صدور حکمی سیدمرتضی حسام‌نژاد را به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه شهردار در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهردار اصفهان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

" در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی با عنایت به شناختی که از تجربه و سوابق کاری و توانمندی‌های شما در امور اقتصادی دارم، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مشاور عالی و دستیار ویژه شهردار در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری منصوب می‌کنم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب و با عنایت به اهمیت جذب درآمد پایدار با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق برنامه‌های قانونی شهرداری و نسبت به برنامه‌ریزی جهت بهبود فضای سرمایه‌گذاری در خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت صاحب نظران در انجام وظایف خود موفق و پیروز باشید. "

به گزارش ایمنا، حسام‌نژاد پیش از این معاون مالی اقتصادی شهرداری قم بود.

کد خبر 669992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.