«سرخه‌حصار» باید به قطب تفرجگاهی و گردشگری تهران تبدیل شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه‌های مهمی در قالب سرمایه‌گذاری و مشارکت تعریف شده است تا مجموعه «سرخه‌حصار» به قطب تفرجگاهی و گردشگری شهر تهران تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _دوشنبه پنجم‌تیرماه_ در قالب طرح "رصد ۲" در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۱۳ تهران اظهار کرد: شهرداری این منطقه برای آزادسازی اراضی دوشان تپه اقدامات خوب و مؤثری انجام داد که به‌نفع شهروندان است.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده، تحولات خوب و مطلوبی را در منطقه ۱۳ شاهد خواهیم بود و سرانه‌های فضای سبز، فرهنگی و تفریحی برای شهروندان را مشاهده خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این کمیسیون برای اجرای طرح و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده همراهی لازم را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروژه‌های توسعه محلی منطقه ۱۳ پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، گفت: در این منطقه پروژه‌های مستمر ۹۷ درصد و پروژه‌های غیر مستمر ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

آخوندی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱۳ در مجموعه سرخه‌حصار بعضی از پروژه‌ها مانند مسیر تندرستی، احداث بوستان سنگی، احداث باغ راه رضوان، احداث نیروگاه خورشیدی و اقدامات نگهداشت بوستان‌ها را اجرا کرده که رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی گفت: پروژه‌های مهمی در قالب سرمایه‌گذاری و مشارکت تعریف شده است تا مجموعه سرخه‌حصار به قطب تفرجگاهی و گردشگری شهر تهران تبدیل شود.

به گزارش ایمنا، سیداحمد علوی، رئیس کمیته گردشگری و میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر اصفهان به‌همراه علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ و معاونان شهردار در این بازدید حضور داشتند.

کد خبر 669674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.