صدور بیش از ۳۸ هزار جلد گذرنامه در اصفهان

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از صدور ۳۸ هزار و ۴۱۷ جلد گذرنامه در خردادماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ نعمت‌الله طاهرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه خدمت به زائران امام حسین (ع) افتخار است، اظهار کرد: در خردادماه سال جاری ۳۸ هزار و ۴۱۷ جلد گذرنامه در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی به ماه محرم و اربعین حسینی، از اکنون اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی در راستای تسهیل در رفت و آمد، صدور گذرنامه و در نتیجه امنیت و آرامش خاطر زائران اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آمادگی کامل این پلیس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) و برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین سال جاری، گفت: زائرانی که مهلت گذرنامه آنها کمتر از شش ماه است، در اسرع وقت به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه، نسبت به تعویض گذرنامه خود اقدام کنند و اخذ گذرنامه را به روزهای اوج مراسم پیاده‌روی اربعین موکول نکنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا برپایی مراسم پرفیض پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) باقی نمانده است، افرادی که قصد دارند در این مراسم شرکت کنند، از اکنون نسبت به صدور یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

کد خبر 669652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.