مهدی تارتار با ذوب‌آهن خداحافظی کرد +عکس

مهدی تارتار که فصول بیست‌ویکم و بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشت رسما با گاندوها خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن که در ابتدای فصل بیست‌ویکم پس از توافق با مجتبی فریدونی مدیرعامل وقت این باشگاه به‌عنوان سرمربی سبزپوشان اصفهانی انتخاب شد و ذوب‌آهن را طی دو فصل اخیر در جایگاه‌های میانی‌جدول قرار داد پس از دو سال از این تیم جدا شد.

مهدی تارتار باوجود اینکه دیگر با ذوب‌آهن قرارداد نداشت کماکان جزو گزینه‌های احتمالی نیمکت این تیم برای فصل آینده بود اما در نهایت مدیران کارخانه و باشگاه ترجیح دادند با وی قطع همکاری کرده و محمد ربیعی را از مس رفسنجان به نصف‌جهان بیاورند تا در فصل بیست‌وسوم سکان هدایت گاندوها را در دست بگیرد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن دقایقی قبل با انتشار عکس تیمی گاندوها، متنی را نیز به‌عنوان خداحافظی از سبزپوشان اصفهانی در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد که به‌شرح زیر است:

مهدی تارتار با ذوب‌آهن خداحافظی کرد +عکس

بعد از دو فصل کار در ذوب‌آهن و زندگی در اصفهان، هرچه از آن‌جا به‌یاد دارم، جز خاطرات شیرین و دلچسب نیست. هواداران ذوب‌آهن در روز پیروزی و شکست، همیشه همراه ما بودند و معتقدم آن‌ها سرمایه بزرگ باشگاه هستند.

در این سال‌ها هرروز تلاش کردیم تیمی بهتر از روز قبل باشیم و البته قضاوت اینکه در دستیابی به هدف‌مان موفق بودیم یا خیر، برعهده هوادارانی است که همیشه پشت‌مان به حمایت‌شان گرم بود.

دوست دارم از دستیارانم تقدیر ویژه‌ای کنم که اگر موفقیتی بود، متعلق به آن‌هاست و اگر شکستی رقم خورد، برعهده من است. همچنین از سرپرست تیم، اعضای کادرپزشکی، تدارکات، ماساژورها و همه همراهان تیم تشکر می‌کنم که از دل و جان برای تیم زحمت کشیدند.

علاقه و عشق همیشگی‌ام برای بازیکنانی خواهد بود که در این دو سال مانند برادران و فرزندانم دوست‌شان داشتم و فداکاری آن‌ها را فراموش نمی‌کنم. تردیدی ندارم که بهخصوص بازیکنان جوان‌تر، آینده بسیار درخشانی خواهند داشت.

آرزوی قلبی‌ام همیشه موفقیت ذوب‌آهن خواهد بود و امیدوارم از این پس حمایتی بیشتر و در خور شان این باشگاه از سوی مسئولان انجام شود چرا که حالا بیشتر از قبل می‌دانم ذوب‌آهن چه پتانسیل خوبی برای موفقیت دارد و تنها نیازمند توجه بیشتر است.

همچنین به محمد ربیعی، بابت سرمربیگری در ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و تردیدی ندارم که او با دانش، کیفیت و اخلاق حرفه‌ای، راه پیشرفت ذوب‌آهن را ادامه خواهد داد. از هواداران ذوب‌آهن نیز درخواست دارم بیشترین پشتیبانی را از او انجام دهند و زمینه‌ساز موفقیت تیم‌شان شوند.

کد خبر 669513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.