۷۰ مصوبه در راستای توسعه شهر جوشقان قالی تصویب شد

فرماندار کاشان گفت: ۷۰ مصوبه در راستای توسعه شهر جوشقان قالی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، راهداری، تأمین آب، معادن، آموزشی و سایر حوزه‌ها تصویب شد که در کوتاه‌ترین مدت به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریف زارعی امروز- یکشنبه چهارم تیرماه-در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در دانشگاه آزاد اسلامی شهر جوشقان قالی برگزار شد، اظهار کرد: شهر جوشقان قالی در دورترین منطقه کاشان واقع شده است اما این مسافت سبب نمی‌شود تا ما از این منطقه و مشکلات آن غافل شویم.

وی افزود: همه هفته مسئولان دستگاه‌ها با حضور در این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و به آن رسیدگی می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: ۷۰ مصوبه در راستای توسعه شهر جوشقان قالی در زمینه‌های مختلف کشاورزی، راهداری، تأمین آب، معادن، آموزشی و سایر حوزه‌ها تصویب شده که در کوتاه‌ترین مدت به آن پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی با تلاش مضاعف نسبت به رفع مشکلات مردم این منطقه و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند افزود: بنا داریم این مصوبه‌ها حداکثر تا ۶ ماه آینده به طور کلی اجرایی شوند.

زارعی نیز در این جلسه اظهار کرد: شهر جوشقان قالی در دورترین منطقه کاشان واقع شده است ولی این مسافت سبب نمی‌شود تا ما از این منطقه و مشکلات آن غافل شویم.

همچنین در این نشست حجت الاسلام سید سعید حسینی، امام جمعه کاشان تاکید کرد: اینکه مسئولان در بین مردم حاضر می‌شوند، ارزشمند است، اما مهم‌تر از آن تلاش و مجاهدت برای خدمت به مردم و باز کردن گره‌های اقتصادی، معیشتی، عمران و آبادانی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان فرصت خدمت به مردم را نعمت دانست و گفت: این نعمت را خداوند به افراد خاص می‌دهد تا توسط آن راه به خداوند نزدیک شوند.

حسینی گفت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهر جوشقان قالی اقدامی ارزشمند و قابل تحسین است.

شهردار شهر جوشقان قالی ضمن قدردانی از حضور مدیران دستگاه‌ها در این منطقه گفت: این شهر با حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت و سابقه دیرینه شهری دارای مشکلات مخصوص به خود است که توجه بیشتری را می‌طلبد.

وی افزود: سفر به شهر کاشان برای مردم شهر جوشقان طاقت‌فرسا است لذا از مسئولان دستگاه‌ها خواستیم تا با حضور بیشتر در این منطقه به رفع مشکلات مردم بپردازند و خوشبختانه این مهم صورت گرفته و ما شاهد حداقل حضور هفته‌ای یک‌بار این عزیزان در منطقه هستیم.

علی نیکبخت با اشاره به وجود معادن و ذخایر منطقه گفت: این شهر ۵۰ معدن سنگ دارد و سنگ معادن این شهر صادراتی بوده و درآمد بالایی را نصیب معدن‌داران می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه شهر جوشقان همدلی زیادی را می‌طلبد تصریح کرد: باید درآمد حاصل از فروش و یا صادرات این معادن برای امور عمرانی شهر جوشقان قالی هزینه شود.

کد خبر 669464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.