مذاکرات مثبت ایجنت رضا دهقانی با فولاد/ هافبک سابق مسجدسلیمان در خوزستان می‌ماند

رضا دهقانی هافبک فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که از سه باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده است، در چندقدمی پیوستن به فولاد خوزستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های لیگ برتری از هفته‌های اخیر آغاز شده است، در جنوب یک باشگاه پس از اینکه شب گذشته سرمربی فصل آینده‌اش را به‌طور رسمی اعلام کرد امروز در آستانه انجام نخستین خرید تابستانی‌اش قرار گرفته است و ممکن است تا امشب این اتفاق رقم بخورد.

رضا دهقانی ستاره فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که علی‌رغم نمایش درخشانی که داشت نتوانست از سقوط این تیم به لیگ دسته‌اول جلوگیری کند، با پایان یافتن قراردادش از نفت مسجدسلیمان جدا شد و این روزها با پیشنهادات مختلفی برای فصل آینده مواجه شده است.

رضا دهقانی از باشگاه‌های فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و صنعت‌مس رفسنجان پیشنهاد رسمی دریافت کرده است تا در لیگ برتر برای یکی از این سه‌تیم به‌میدان برود. البته مسئله مهم‌تر این است که رضا دهقانی بیشتر از هر باشگاهی به توافق و امضای قرارداد با فولاد خوزستان نزدیک‌تر است.

به‌این دلیل که طبق اطلاعات خبرنگار ایمنا، ظهر امروز مدیر برنامه رضا دهقانی در ساختمان باشگاه فولاد خوزستان حضور پیدا کرد و با مدیران این باشگاه برای انتقال دهقانی به عنابی‌پوشان مذاکراتی انجام داد. البته تا این لحظه هنوز توافقات نهایی میان نماینده رضا دهقانی و مدیریت فولاد خوزستان صورت نگرفته و هافبک سابق نفت مسجدسلیمان منتظر خروجی این جلسه است.

کد خبر 669446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.