دیدار رئیس کل دادگستری استان اصفهان با آیت‌الله مظاهری

رییس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان اصفهان صبح روز گذشته با مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری (مدظله‌العالی) دیدار کردند.

به گزارش ایمنا، رئیس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان اصفهان صبح روز گذشته _شنبه سوم تیرماه_ با مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری (مدظله‌العالی) دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام بلند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی، از ایشان را شخصیتی برجسته و افتخارآمیز و اسوه‌ای کامل در خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: شهید بهشتی یکی از یاران نزدیک امام راحل بود و اهداف عالیه‌ای را در دستگاه قضائی دنبال می‌کرد.

آیت‌الله العظمی مظاهری شناخت شخصیت، راه و اهداف شهید بهشتی را برای مسئولان قضائی و سایر مسئولان کشور، امری لازم برشمرد و تأکید کرد: بزرگداشت حقیقی شهید بهشتی در گرو دنبال کردن و اجرای خواسته‌ها و آرمان‌های آن شهید بزرگوار است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به حساسیت و اهمیت مسئولیت در دستگاه قضائی، تلاش برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم و جلب رضایت آنان را وظیفه‌ای بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: امروز بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آنها است و اگر می‌خواهیم اسلام و جمهوری اسلامی در صحنه اجتماع، جامه عمل بپوشد باید وظیفه خدمت به ملت و جلب رضایت آنان را به‌طور کامل و صحیح به انجام رسانیم.

حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری خواسته اسلام و مطالبه دین را توجه به همه ابعاد زندگی مردم از جمله نیازهای اقتصادی، معیشتی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجه کافی و وافی شود.

ایشان امید را عاملی راه‌گشا در تضمین حرکت به سوی رشد دانست و تأکید کرد: با وجود همه مشکلات و معضلات گوناگون، نباید از اصلاح امور و سامان یافتن مشکلات ناامید و مأیوس شد، بلکه باید با تلاش بیشتر و دقت و جدیتِ صادقانه، به دنبال خدمت به مردم و باز کردن گره‌های آنان باشیم و بدانیم که در این صورت، هم روح شهید بهشتی و سایر شهدای انقلاب اسلامی را شاد و امیدوار کرده‌ایم و هم دعای حضرت ولی‌عصر (عج) را برای خود تأمین خواهیم کرد.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری، گزارشی کوتاه از عملکرد و مشکلات دستگاه قضائی در استان اصفهان ارائه کرد.

کد خبر 669364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.