ایران _ یمن / پیش به‌سوی جام‌ جهانی نوجوانان

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا، به‌مصاف یمن می‌رود و در صورت پیروزی جواز حضور در جام‌ جهانی را کسب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران و یمن امروز _یکشنبه چهارم تیرماه ۱۴۰۲_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۱۷ سال ۲۰۲۳ آسیا برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. برنده دیدار ایران و یمن در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی ژاپن و استرالیا خواهد رفت و چنانچه بازی در پایان وقت قانونی به بن‌بست خورد، تکلیف مرحله حذفی با ضربات پنالتی مشخص می‌شود.

آخرین باری که تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا صعود کرده بود، به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد که در پایان رقابت‌ها نایب‌قهرمان شد. شاگردان حسین عبدی در تورنمنت فعلی تاکنون شکست نخورده‌اند. ضمن اینکه نوجوانان دو پیروزی و یک تساوی در مرحله گروهی دشت کرده‌، هشت گل به ثمر رسانده و یک گل نیز دریافت کرده‌اند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در مرحله گروهی (گروه B) موفق شد بازی ابتدایی خود را برابر افغانستان با نتیجه فوق‌العاده شش بر یک به پایان برساند و پس از درهم کوبیدن این تیم، مقابل قطر در یک جدال سخت و البته با بدشانسی به تساوی بدون گل رضایت داد اما در بازی آخر مقابل تیم مدعی کره‌جنوبی صاحب برتری دو بر صفر شد تا مقتدرانه به یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها بیاید.

کد خبر 669337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.