نصب درپوش حفاظتی روی پایه چراغ‌های فضای سبز سطح شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: به‌منظور تامین ایمنی شهروندان به‌ویژه کودکان، پیشگیری از خطر برق‌گرفتگی و جلوگیری از سرقت کابل‌ها و تجهیزات برقی، نسبت به نصب درپوش‌های حفاظتی روی پایه چراغ‌های بوستان سردار واقع در محله سلطان سیدمحمد(ع)، اقدام شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از انجام عملیات به‌زراعی در بوستان ملاخلیلای قزوین خبر داد و اظهار کرد: عملیات به‌زراعی بوستان خانوادگی و مسافرپذیر ملاخلیلا با انجام اقداماتی همچون خشکه‌گیری درختان، علف‌زنی، پاکسازی بسترها و واکاوی باغچه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت در ناحیه آزادگان افزود: به منظور بهسازی معابر عبوری به لحاظ عبور و مرور شهروندان، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در خیابان سعدی، ابتدای خیابان رسالت توسط این ناحیه انجام شد.

شهردار قزوین با اشاره به نصب درپوش حفاظتی روی پایه چراغ‌های فضای سبز خاطرنشان کرد: به منظور تأمین ایمنی شهروندان به ویژه کودکان و پیشگیری از خطر برق گرفتگی و جلوگیری از سرقت کابل‌ها و تجهیزات برقی نسبت به نصب درپوش‌های حفاظتی روی پایه چراغ‌های بوستان سردار واقع در محله سلطان سیدمحمد (ع)، اقدام شد.

صباغی اضافه کرد: عملیات خاکبرداری معبر فرعی طالقانی از معابر فرعی ناحیه منفصل شهری ناصرآباد با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان به اتمام رسید، با اتمام عملیات خاکبرداری این کوچه به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع، عملیات بسترسازی آغاز شد.

شهردار قزوین ادامه داد: دو معبر فرعی دیگر به نام‌های صفای سوم و صفای پنجم نیز به مساحت ۲۲۵۰ مترمربع در حال آماده‌سازی است.

صباغی با بیان اینکه قسمت‌های مختلف پروژه کمربندی شرق در حال اجرا است، تصریح کرد: عملیات بتن‌ریزی دیوار سازه نگهدارنده لوله چهار مواد به پایان رسیده است و سنگ‌چینی جان‌پناه رودخانه باراجین، اجرای تک جدول و عملیات خاکی زیرسازی منظر اجرا شده است.

وی گفت: عملیات خاکی زیرسازی مسیر کمربندی شرق، کوبیدن لایه راکفیل، خاک‌ریزی مسیر، بتن‌ریزی روی لوله‌های عرضی برق مسیر و اجرای بالادست منظر انجام شده است، منظور از منظر، عملیات اجرایی محدوده مسیرهای پیاده و دوچرخه (مسیر سلامت) و فضای سبز و منظور از مسیر، فعالیت اجرایی در بخش سواره‌رو است.

شهردار قزوین افزود: آغاز دور جدید عملیات علف‌زنی و ایجاد نهر در بستر میانی بلوار شهید باهنر به طول بیش از دو هزار متر، در راستای رشد بهتر درختان و درختچه‌ها و ایجاد چشم‌اندازی زیبا در فضای سبز معابر در حال انجام است.

کد خبر 669241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.