ترافیک سنگین و مه گرفتگی در جاده چالوس و فیروزکوه

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور در محورهای شمالی، محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن آباد) مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل میانک تا سیاه بیشه و محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های کلرد، سه راهی چلاو، بایجان و آب اسک و محور فیروزکوه مسیر (شمال و جنوب) محدوده دماوند ترافیک سنگین است.

وضعیت محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای شمالی، محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن آباد) مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل میانک تا سیاه بیشه ترافیک سنگین است، ضمناً محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های کلرد، سه راهی چلاو، بایجان و آب اسک و محور فیروزکوه مسیر (شمال و جنوب) محدوده دماوند نیز ترافیک سنگین است. اما در آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

ضمن اینکه محورهای فیروزکوه و چالوس داری مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وضعیت سایر محورها

آزادراه کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک و محدوده مهرویلا - ترافیک سنگین است. همچنین آزادراه قزوین - کرج حدفاصل حصارک تا مهرشهر و محور تهران - شهریار حدفاصل شهر قدس تا شهریار نیز درگیر ترافیک سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گلستان نیز بارش باران گزارش شده است.

انسدادها

محور مسدود شریانی محور گرمی – بیله سوار است و محور مسدود غیر شریانی گیلانغربسومار است.

محدودیت‌های تردد

۱) محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

۲) محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

کد خبر 669220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.