۲۵۲ طرح در دستور کار اداره کل طراحی شهرداری اصفهان است

مدیر امور مشاوران و برآورد اداره کل طراحی شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۲۵۲ طرح امسال در دستور کار اداره کل طراحی قرار گرفته است که تعداد ۲۸ پروژه شاخص، ۶۰ پروژه مهم منطقه‌ای و ۲۷ پروژه محله محور در بین این پروژه‌ها مشاهده می‌شود.

مازیار علی‌جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد ۳۵۰ طرح توسط اداره کل دفتر فنی و طراحی شهرداری اصفهان تکمیل و برای اجرا ابلاغ شده است که از این تعداد معادل ۹ طرح شاخص، ۳۴ طرح مهم منطقه‌ای، ۲۹ مورد پروژه‌های محله محور و مابقی از طرح‌های منطقه‌ای بوده است.

وی افزود: تمام طرح‌های محله محور که در دستور کار این اداره کل بوده در سال گذشته تکمیل و برای اجرا ابلاغ شده است.

مدیر امور مشاوران و برآورد اداره کل طراحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری نیز تعداد ۲۵۲ طرح در دستور کار اداره کل طراحی قرار گرفته که تعداد ۲۸ پروژه شاخص، ۶۰ پروژه مهم منطقه‌ای و ۲۷ پروژه محله محور در بین پروژه‌های مذکور مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌های شاخصی که در ماه‌های ابتدایی سال قابلیت تکمیل و شروع عملیات اجرایی خواهد داشت، شامل: بزرگراه شهید چمران، تقاطع شهیدان طیاره در انتهای بزرگراه شهید آقابابایی، پل صاحب روضات روی بزرگراه شهید خرازی، فاز دوم کوه نخودی در شرق شهر رویاها ( پردیس اشراق )، خط BRT حد فاصل میدان جمهوری تا تقاطع شهدای غزه و بخش‌هایی از جنوب شرقی رینگ حفاظتی می‌شود.

علی‌جانی خاطرنشان کرد: در زمینه استفاده از منابع پساب برای آبیاری فضای سبز، بخش‌های زیادی از کلکتور انتقال آب در مناطق مختلف و همچنین مخازن ذخیره و ایستگاه‌های تصفیه در شمال و جنوب اصفهان نیز در برنامه‌های ابتدای سال است.

مدیر امور مشاوران و برآورد اداره کل طراحی شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی دریاچه و محوطه‌های باغ فدک در شمال اصفهان و پردیس خانواده محور در منطقه ۱۲ از دیگر پروژه‌های ویژه نیمه اول سال بوده و برنامه‌ریزی شده است تا یک یا ۲ پروژه ساختمانی با رویکرد سازگار با محیط زیست طراحی و به‌عنوان الگو در سطح شهر به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 669164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.