تصویب ۷۷ مصوبه در سفر شهرستانی استاندار اصفهان به خمینی‌شهر

استاندار اصفهان گفت: ۷۷ مصوبه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیرساختی، اقتصادی و فرهنگی برای شهرستان خمینی‌شهر تصویب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در پایان نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان خمینی شهر و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نوزدهمین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی از ساعات ابتدایی صبح امروز یکم تیرماه به شهرستان خمینی شهر رقم خورد.

وی ادامه داد: در این سفر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام شهرستان، پروژه‌های مختلف شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: پس از بازدید از پروژه‌های شهرستان، در جمع نخبگان شهرستان خمینی شهر حضور یافتیم و در نشست جداگانه‌ای با مردم شریف شهرستان در قالب دیدار مردمی، گفت‌وگو کردیم.

مرتضوی تصریح کرد: معاونان استانداری و برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی نیز با مردم شهرستان دیدار و گفتگو کردند، در این دیدارها تلاش شد تا مشکلات مردم پیگیری و در راستای رفع آنها تصمیم گیری شود.

وی تاکید کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و شورای عمرانی توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز برگزار شد.

استاندار اصفهان گفت: در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، مباحث شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مرتضوی افزود: قریب به ۳۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف در شورای اداری، ۱۷ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و دو مصوبه عمومی در این حوزه و ۲۸ مصوبه حوزه عمرانی به تصویب و تأیید رسید.

وی تاکید کرد: این ۷۷ مصوبه از امروز مورد پیگیری دبیرخانه سفرهای شهرستان قرار می‌گیرد تا مشکلات شهرستان رفع و مسیر توسعه شهرستان خمینی شهر فراهم شود.

کد خبر 668889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.