آغاز عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی از هفته آینده

معاون حمل‌ نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی با هدف روان‌سازی ترافیکی ازطریق حذف فضای سبز حاشیه اتوبان حدفاصل خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _پنج‌شنبه یکم تیرماه_ در حاشیه جلسه بررسی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی و احداث پل صاحب روضات اظهار کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای رفع گلوگاه‌های ترافیکی شهری مطالعاتی انجام داده است، یکی از گلوگاه‌ها در بزرگراه شهید خرازی قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی صورت گرفته، با حذف فضای سبز اتوبان حدفاصل خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه و اضافه شدن به خط سواره‌رو با توجه به تبادل‌ها و رمپ ها، بازگشایی و روان‌سازی ترافیکی صورت می‌گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: طراحی این پروژه در اداره طراحی شهرداری تهیه شد و همزمان با پل صاحب روضات که خیابان صاحب روضات را به خیابان بهستان متصل می‌کند، تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز می‌شود.

وی در رابطه با زمان آغاز پروژه تعریض بزرگراه در ایام تابستان ۱۴۰۲ گفت: با توجه به اینکه در ایام تابستان شاهد تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستیم و حجم ترافیکی و عبور و مرور کمتر است و ساعات ادارات نیز تغییر کرده، اجرای پروژه تعریض بزرگراه شروع می‌شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در هنگام تردد در این محدوده، نکات ایمنی را رعایت کنند و با پلیس راهور و سازمان عمران شهرداری اصفهان که رسالت اجرای پروژه را برعهده دارد، همکاری لازم را کنند تا شاهد بهبود و روان‌سازی ترافیکی در سطح شهر باشیم.

وی گفت: عملیات جابه‌جایی درختان فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی از فردا (جمعه) آغاز و عملیات اجرایی پروژه طبق برآوردها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 668844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.